ایلان ماسک چند فرزند دارد؟

به گزارش وبلاگ بام شهر، روزیاتو نوشت: ایلان ماسک، مؤسس شرکت تسلا، قویاً معتقد است که کاهش جمعیت خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای کره زمین است و از قرار معلوم تمام کوشش خود را برای حل این بحران به کار بسته است.

ایلان ماسک چند فرزند دارد؟

ماسک 52 ساله که زاده آفریقای جنوبی است، در حال حاضر پدر 11 فرزند از 3 زن مختلف است. 6 تا از بچه ها او از همسر اولش جاستین ویلسون هستند که در سال 2008 از او جدا شد و 3 تای آن ها نیز ثمره رابطه ناپیوسته اش با گرایمز، خواننده مشهور کانادایی. او یک دوقلو نیز از یکی از کارکنان خود به نام شیون زیلس دارد.

یک کتاب زندگینامه ای تازه درباره ایلان ماسک به تازگی فاش کرد که ماسک و گرایمز به طور پنهانی صاحب یک پسر تازه شده اند که یازدهمین فرزند مؤسس تسلا محسوب می گردد، پسری که نامش را تائو تکنو مکانیکوس (Tau Techno Mechanicus) گذاشته اند اما تائو صدایش می زنند. سن او هنوز اعلام نشده است.

این موضوع در حالی فاش شده است که چندی قبل گرایمز در توییتی که بعداً آن را حذف کرد، از ماسک خواسته بود بگذارد پسرش را ببیند. اما روشن نیست منظور او پسر اول شان که ایکس نام دارد بوده، یا پسر دوم آن ها تائو.

ماسک در سال 2022 در توییتی نوشت: کاهش جمعیت ناشی از کاهش نرخ تولد خطری به مراتب بزرگ تر از گرمایش جهانی برای تمدن انسانی است. او بعلاوه دیگران را تشویق نموده در زمینه فرزند آوری دنباله روی او باشند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ایلان ماسک چند فرزند دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک چند فرزند دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید