ترافیک سنگین در ورودی پایتخت، آزادراه کرج-تهران پرترددترین محور

به گزارش وبلاگ بام شهر، معاونت اجتماعی راهور گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین محدوده حصارک، در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین است.

ترافیک سنگین در ورودی پایتخت، آزادراه کرج-تهران پرترددترین محور

به گزارش وبلاگ بام شهر به نقل از مهر، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به آخرین شرایط محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم، در ضمنًً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه تهران-کرج، کرج-قزوین محدوده حصارک، در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین گزارش شده است.

معاونت اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: آخرین اطلاعات دریافتی از 2220 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 0.4 درصد کاهش تردد را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.6 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

سرهنگ جهانی در خاتمه گفت: محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته به توضیح ذیل است:

منبع: جام جم آنلاین

به "ترافیک سنگین در ورودی پایتخت، آزادراه کرج-تهران پرترددترین محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در ورودی پایتخت، آزادراه کرج-تهران پرترددترین محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید