ترکیب تلفن همراه و صاعقه باعث مرگ می گردد ، مرگ غم انگیز یک چوپان ، هنگام صاعقه این چهار کار را انجام ندهید

به گزارش وبلاگ بام شهر، رییس هلال احمر اشنویه از کشته شدن یک چوپان در اثر اصابت صاعقه جان در ارتفاعات گلاز این شهرستان در روستای ملاعیسی اطلاع داد.

ترکیب تلفن همراه و صاعقه باعث مرگ می گردد ، مرگ غم انگیز یک چوپان ، هنگام صاعقه این چهار کار را انجام ندهید

به گزارش وبلاگ بام شهر، فخرالدین مام علی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ساعتی پیش در اثر برخورد صاعقه یک نفر جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: این دومین حادثه مرگ به علت اصابت صاعقه طی ماه گذشته در شهرستان اشنویه است.

رییس هلال احمر اشنویه گفت: چندی پیش نیز بانویی 30 ساله از اهالی روستای گلاز بر اثر اصابت صاعقه در ارتفاعات این شهرستان جان خود را از دست داده بود.

مام علی ادامه داد: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان های رو بسته و سقف دار پناه بگیرند و از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ های بزرگ و اشیای فلزی خودداری نموده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن همراه نیز استفاده ننمایند.

وی یادآور شد: هشدارهای لازم به وسیله رسانه ها به مردم داده شده و شهروندان باید در هنگام بارش باران، رعد برق و و صاعقه از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیرهای سیلابی خودداری نمایند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب تلفن همراه و صاعقه باعث مرگ می گردد ، مرگ غم انگیز یک چوپان ، هنگام صاعقه این چهار کار را انجام ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تلفن همراه و صاعقه باعث مرگ می گردد ، مرگ غم انگیز یک چوپان ، هنگام صاعقه این چهار کار را انجام ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید