حکیمی پور: موسوی لاری باید جوابگو علت استعفا خود باشد ، بعضی اصلاح طلبان انتقاد از شورای سیاست گذاری را خودزنی می دانند

به گزارش وبلاگ بام شهر، دبیرکل حزب اراده ملت گفت: تمام سبد اصلاحات، در شورای عالی سیاست گذاری خلاصه شد و هیچ پاسخگویی هم در پی نداشت. به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری نقد هایی وارد است اما برای آنکه اختلافی پیش نیاید، سکوت کردیم.

حکیمی پور: موسوی لاری باید جوابگو علت استعفا خود باشد ، بعضی اصلاح طلبان انتقاد از شورای سیاست گذاری را خودزنی می دانند

احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران در مصاحبه با خبرنگار احزاب وبلاگ بام شهر، پیرامون برگزار نشدن جلسات شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، گفت: به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری نقد هایی وارد است اما برای آنکه اختلافی پیش نیاید، سکوت کردیم و زمانی که از آقایان نسبت به عملکردشان مطالبه ای داشتیم، می گفتند که این حرف ها خودزنی است.

وی ادامه داد: تمام سبد اصلاحات، در شورای عالی سیاست گذاری خلاصه شد و هیچ جوابگویی هم در پی نداشت. مدافعان شورای عالی چرا سکوت نموده اند و جالب آنجا است افرادی که نمی گذاشتند ما انتقاد کنیم و اگر حرفی می زدیم، بایکوت خبری می شدیم، امروز خود به منتقدان شورای عالی سیاست گذاری تبدیل شدند.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه موسوی لاری باید جوابگو باشد که چرا استعفا داده است، بیان داشت: سیاست اتخاذشده، شفاف نیست و مسائل روی هم تلنبار می شوند؛ این نقدها نباید شخصی گردد و بالاخره عارف هم در ساختار شورای عالی تعریف می گردد.

حکیمی پور اضافه کرد: پیروزی در انتخابات مهم نیست و اغلب اوقات، اصلاح طلبان قبل از انتخابات پیروز عمل می نمایند اما مشکل اصلی بعد از انتخابات آغاز می گردد؛ به خروجی و نتیجه نهایی این دستاورد دقت لازم نمی گردد.

وی با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان باید نسبت به عملکرد خود جوابگو باشند، گفت: افرادی که در مسند قدرت قرار داشتند، باید آنالیز شوند که چه باری از روی دوش ملت برداشتند و چه گره هایی را از مسائل آنان باز کردند؛ با استناد به آمار می توان یک عملکردی را سنجید.

دبیرکل حزب اراده ملت پیرامون انتصاب نمایندگان اسبق مجلس شورای اسلامی در دستگاه های دولتی، گفت: اغلب نمایندگان قبل از حضور در مجلس، در دستگاه اجرایی مشغول بودند و باید در این موارد تفکیک صورت گیرد.

وی ادامه داد: اما اگر فردی از کارمندی آموزش و پرورش به عنوانی در وزارت نفت برسد، باید آنالیز گردد که آیا این فرد توانایی یا صلاحیت لازم برای دریافت این صندلی را دارد یا خیر.

حکیمی پور درباره انتصاب بعضی از نمایندگان رد صلاحیت شده در نهاد های اجرایی کشور، توضیح داد: افرادی به دلیل مسائل اقتصادی در مجلس، رد صلاحیت می شوند اما در دستگاه های اجرایی حضور پیدا می نمایند. دستگاه های مربوطه باید جوابگو باشند که آیا به پرونده این افراد رسیدگی شده است.

این فعال سیاسی تأکید کرد: یکی از موارد عجیب در کشور ما این است که فردی در انتخابات مجلس رد صلاحیت می گردد اما بعد ها نظاره گر آن هستیم که این فرد، وزیر یا استاندار می گردد.

وی با بیان اینکه اغلب نمایندگان بعد از خاتمه حضور خود در مجلس، به محل کار گذشته شان برمی گردند، مطرح نمود: اگر نماینده ای مجلس را برای خود پله کند و برای کسب مدارج بالاتر از وزارتخانه به وزارتخانه دیگر برود، از موقعیت خود سوءاستفاده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حکیمی پور: موسوی لاری باید جوابگو علت استعفا خود باشد ، بعضی اصلاح طلبان انتقاد از شورای سیاست گذاری را خودزنی می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکیمی پور: موسوی لاری باید جوابگو علت استعفا خود باشد ، بعضی اصلاح طلبان انتقاد از شورای سیاست گذاری را خودزنی می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید