خبرنگاران اعزام بالگرد برای کمک به مهار آتش در ارتفاعات شیراز

به گزارش وبلاگ بام شهر، شیراز-خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز گفت: یک فروند بالگرد برای جابه جایی نیروهای امدادی و حمل و نقل تجهیزات (هلی بُرد) به ارتفاعات سخت گذر این شهرستان که دچار آتش سوزی شده، اعزام شد.

خبرنگاران اعزام بالگرد برای کمک به مهار آتش در ارتفاعات شیراز

عبدالرسول حقیقی، چهارشنبه به وبلاگ بام شهر، گفت: پوشش گیاهی در ارتفاعات بین شاپورجان و پیربنو (حسین آباد) در منطقه سیخ دارنگون در جنوب شهرستان شیراز از عصر دیروز (بیست و هشتم امردادماه 99) به دلایلی که هنوز معین نیست، دچار آتش سوزی شد و از زمان وقوع این حادثه تا کنون، تلاش نیروهای امدادی برای فرونشاندن این آتش ادامه دارد.

وی، با بیان اینکه وزش باد، عملیات مهار آتش را با دشواری روبرو کرده است، اضافه کرد: ساعاتی پیش نیز، نشست فوق العاده ای با حضور فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان شیراز در منطقه نامبرده تشکیل شد و هم اینک با استفاده از بالگرد، نیروهای امدادی به همراه تجهیزات برای مهار آتش در حال انتقال به منطقه آتش سوزی هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شیراز اضافه کرد: همچنین ظهر امروز (چهارشنبه) نیروهای تازه نفس ارتش و اعضای تشکل های مردمی برای کمک به مهار این حریق به منطقه اعزام شده و یاد در حال اعزام نیرو و ارسال تجهیزات به محل آتش سوزی هستند.

حقیقی بیان داشت: آب، غذا و تجهیزات پشتیبانی و لجستیک برای نیروهایی که از دیشب (سه شنبه) تا به امروز در حال مهار آتش هستند، به ارتفاعات یاد شده ارسال شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم به زودی با تلاش همه نیروهای حاضر در بحران، شاهد کنترل و مهار آتش در ارتفاعات شاپورجان و سیخ دارنگون شهرستان شیراز باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعزام بالگرد برای کمک به مهار آتش در ارتفاعات شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعزام بالگرد برای کمک به مهار آتش در ارتفاعات شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید