دوره های آنلاین کورسرا برای بیکاران کرونایی رایگان شد

به گزارش وبلاگ بام شهر، وب سایت کورسرا (Coursera) به تازگی اعلام کرده که قصد دارد برخی از دوره های آموزشی آنلاین خود را به صورت رایگان برای افرادی که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند، ارائه دهد.

دوره های آنلاین کورسرا برای بیکاران کرونایی رایگان شد

وب سایت و پلتفرم آموزش آنلاین کورسرا (Coursera) که بدون شک یکی از بزرگترین و محبوبترین وب سایت های آموزش آنلاین و اینترنتی در جهان به شمار می رود، به تازگی اعلام کرده که می خواهد حدود 3800 دوره آنلاین مختلف را به صورت رایگان در اختیار کاربرانی که تحت تاثیر هم گیری و شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا شغل خود را از دست داده اند، قرار دهد تا بدین ترتیب بتوانند نقش خود را در راستای افزایش مهارت های لازم برای کارمندان و همچنین دانشجویانی که کلاس های دانشگاهی آنها تعطیل و لغو شده است، ایفا کند.

البته به نظر می رسند که کاربران به صورت جداگانه قادر نخواهند بود برای دسترسی به این دوره های آموزشی رایگان ثبت نام کنند بلکه درخواست آنها باید از طریق سازمان های دولتی برای کارمندان و کارگران بیکار ارسال و ارائه شود. طبق آمارهای منتشر شده در وب سایت the verge، در چند هفته اخیر بالغ بر 26 میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا به علت شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار های مختلف از کار بیکار شده و درخواست بیمه بیکاری داده اند.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "دوره های آنلاین کورسرا برای بیکاران کرونایی رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آنلاین کورسرا برای بیکاران کرونایی رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید