رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد: با استفاده از نفوذمان 2 سهمیه جام جهانی اسنوکر برای بانوان گرفتیم

به گزارش وبلاگ بام شهر، برای اعزام بانوان ایران به مسابقات جام جهانی اسنوکر بین سه بازیکن برتر رنکینگ کشوری، رقابت های انتخابی برگزار کردیم که سارا بهاروندی از استان لرستان و پریسا درویشوند از استان قزوین پیروز شدند برای اعزام انتخاب شوند.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد: با استفاده از نفوذمان 2 سهمیه جام جهانی اسنوکر برای بانوان گرفتیم

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران می گوید که با استفاده از کرسی نایب رئیسی کنفدراسیون بیلیارد آسیا پیروز شده که برای بانوان اسنوکر باز ایران دو سهمیه در جام جهانی کسب کند.

هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران و نایب رئیس کنفدراسیون بیلیارد آسیا (ACBS) در گفت وگو با ایسنا، درباره کسب دو سهمیه جام جهانی برای بانوان اسنوکرباز ایران گفت: خوشبختانه با استفاده از کرسی نایب رئیسی کنفدراسیون بیلیارد آسیا پیروز شدیم دو سهمیه برای بانوان اسنوکر ایران به دست آوریم.

وی ادامه داد: این سهمیه در حالی به دست آمد که فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر هیچ سهمیه ای برای بانوان ایران در نظر نگرفته بود و ما توانستیم با استفاده از نفوذ و کرسی هایی که داشتیم برای حضور ورزشکارانمان در این رقابت ها این سهمیه مهم را کسب کنیم. امیدوارم بانوان ایران نمایش خوبی از خود در این رقابت ها نشان دهند.

اسکندری با بیان اینکه اعزام بازیکنان به مسابقات جام جهانی بر اساس برگزاری مسابقات انتخابی بوده، تاکید نمود: برای اعزام بانوان ایران به مسابقات جام جهانی اسنوکر بین سه بازیکن برتر رنکینگ کشوری، رقابت های انتخابی برگزار کردیم که سارا بهاروندی از استان لرستان و پریسا درویشوند از استان قزوین پیروز شدند برای اعزام انتخاب شوند.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران از حضور داوران زن بین المللی ایران در مسابقات اسنوکر شش توپ جام جهانی اطلاع داد و گفت: در ادامه حضور بانوان ملی پوش ایران توانستیم برای داوران بین المللی ایران هم سه سهمیه کسب کنیم که آن ها نیز در این مسابقات قضاوت خواهند کرد. این پیروزیتی دیگر برای اسنوکر ایران در این رقابت هاست.

منبع: عصر ایران

به "رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد: با استفاده از نفوذمان 2 سهمیه جام جهانی اسنوکر برای بانوان گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد: با استفاده از نفوذمان 2 سهمیه جام جهانی اسنوکر برای بانوان گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید