شایعه طرح سوال از رئیسی تکذیب شد ، طرحی در مجلس برای سوال از رئیس جمهور در جریان نیست

به گزارش وبلاگ بام شهر، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده ای موهوم فقط یک کار رسانه ای است و قابل اعتنا نیست.

شایعه طرح سوال از رئیسی تکذیب شد ، طرحی در مجلس برای سوال از رئیس جمهور در جریان نیست

به گزارش وبلاگ بام شهر، علیرضا سلیمی با تکذیب خبر بعضی رسانه ها درباره سوال از رئیس جمهور اظهار کرد: برخلاف ادعای منتشر شده، هیچ سوالی در سامانه مجلس در مورد سوال از رئیس جمهور ثبت نشده است. ملاک اعلام نظر در مجلس سامانه است و من شخصاً سامانه را چک کردم و هیچ موردی در این خصوص ندیدم.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این که برای سوال از رئیس جمهور حداقل یک چهارم نمایندگان باید آن را امضا نمایند، تاکید نمود: به صرف این که یک نفر یا چند نفر محدود قصد سوال از رئیس جمهور داشته باشند قابل طرح نیست و لذا بازنشر آن هم در این مقطع زمانی فقط یک کار رسانه ای است و از طرف مجلس قابل طرح نیست.

وی گفت: در مجلس 290 نماینده حضور دارند و برابر با اصل 88 قانون اساسی و ماده 210 آیین نامه داخلی مجلس طرح سوال از رییس جمهور حد نصاب حد اقل یک چهارم نمایندگان مجلس یعنی تقریباً 73نفر را احتیاج دارد تا قابل طرح باشد؛ لذا نماینده ای که چنین حرفی زده است در مثل مانند آن است که یک نفر بگوید که من می خواهم یک رای به خودم بدهم تا نماینده مجلس شوم درحالی که نمایندگی مجلس اصول و قواعدی دارد؛ بنابراین ادعای این نماینده که نام ایشان هم معلوم نیست اساسا قابل اعتنا نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "شایعه طرح سوال از رئیسی تکذیب شد ، طرحی در مجلس برای سوال از رئیس جمهور در جریان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه طرح سوال از رئیسی تکذیب شد ، طرحی در مجلس برای سوال از رئیس جمهور در جریان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید