فرصت سوزی یک وطن فروش در بازی های آسیایی!

به گزارش وبلاگ بام شهر، در شرایطی که رکابزنان کشورمان خود را آماده حضور در بازی های آسیایی هانگژو می نمایند رفتار غیرحرفه ای یکی از ملی پوشان باعث شد تا یک سهمیه ایران از بین برود و با توجه به زمان به جای مانده تا شروع این رقابت ها دیگر فرصتی هم برای جایگزینی وجود ندارد.

فرصت سوزی یک وطن فروش در بازی های آسیایی!

رسول اسدی که به همراه محمد گنج خانلو راهی مسابقات جهانی اسکاتلند شد و فرانک پرتو آذر نیز در محل برگزاری مسابقات به تیم ایران ملحق شد. در شرایطی که همه کوشش ها معطوف به بازی های آسیایی هانگژو بود اما رفتار عجیب و غیراخلاقی گنج خانلو و عدم بازگشت وی به تهران باعث شد تا یک سهمیه در این رشته از بین برود و این اتفاقی است که بی شک رکاب زنانی که شانس حضور در این بازی ها را داشتند، وی را نخواهند بخشید.

هر چند بعد از آن و در نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری مسئولان امر در پی آنالیز شرایط رکابزنان برای نفر جایگزین بودند اما معین شد با توجه به زمان به جای مانده این فرصت مهیا نیست و عملا گنج خانلو باعث شد یک سهمیه ایران در بازی های آسیایی ایران به راحتی از بین برود.

با این شرایط کاروان ایران در دوچرخه سواری با فرانک پرتو آذر و علی لبیب در این رویداد به میدان می رود. رقابت های دوچرخه سواران کشورمان در بازی های آسیایی از روز دوشنبه سوم شهریورماه با مسابقات کوهستان شروع خواهد شد.

منبع: فرارو

به "فرصت سوزی یک وطن فروش در بازی های آسیایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سوزی یک وطن فروش در بازی های آسیایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید