فریسات: صعود فولاد از گروهش در آسیا کار آسانی نیست، شباب الاهلی و الغرافه باتجربه و خطرناک هستند

به گزارش وبلاگ بام شهر، مربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان حریفان اماراتی و قطری این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را تیم هایی باتجربه و خطرناک توصیف کرد.

فریسات: صعود فولاد از گروهش در آسیا کار آسانی نیست، شباب الاهلی و الغرافه باتجربه و خطرناک هستند

عزیز فریسات در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بام شهر، در خصوص همگروهی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تیم های شباب الاهلی امارات، آهال ترکمنستان و الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شباب الاهلی تیم ریشه داری است و یکی از برترین تیم های امارات به شمار میرود. این تیم، مستحکم است و تجربه سال ها حضور در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. در این تیم مهدی قایدی و احمد نورالهی حضور دارند که از برترین بازیکنان ایرانی به حساب می آیند. این بازیکنان، شناخت کاملی از تیم های ایرانی دارند و همین موضوع می تواند به الاهلی یاری کند.

وی درباره الغرافه هم خاطر نشان کرد: راهنمایی این تیم برعهده استراماچونی است که او نیز از فوتبال ایران شناخت دارد. این تیم هم مثل شباب الاهلی یک تیم باتجربه در آسیا به شمار میرود و قطعاً تیم خطرناکی است. با این وجود فولاد بررسی خوبی از این تیم ها خواهد داشت و امیدواریم بتواند مقابل آنها بازی های خوبی انجام دهد.

مربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فولاد نیاز دارد در چندین پست خودش را تقویت کند.، یادآور شد: الان شرایط فولاد خیلی سخت است. تیم نیاز دارد مخصوصاً در خطوط حمله و دفاع تقویت گردد. در آسیا شرایط با لیگ داخلی فرق می نماید و فولاد باید در برترین شکل در این مسابقات حاضر گردد.

فریسات راجع به اینکه آیا این تیم می تواند از گروهش صعود کند، گفت: فولاد در این گروه باید خیلی مراقب باشد، چراکه شرایط آسان نیست. در ابتدای فصل پنجره تیم بسته بوده و نتوانسته است خودش را تقویت کند. از آن طرف بعضی از بازیکنان کلیدی از این تیم جدا شده اند و نیاز است که فولاد تا شروع لیگ قهرمانان چند بازیکن خوب جذب کند. درست است که این گروه از گروهی مثل گروه الهلال ضعیف تر است، ولی این بدان معنا نیست که کار در گروه فولاد آسان خواهد بود.

وی افزود: باید واقع بین باشیم. نباید از تیم هایی مثل فولاد و حتی استقلال و پرسپولیس انتظار چندانی در آسیا داشته باشیم. تیم های عربی هزینه نموده و بازیکنان باتجربه ای جذب می نمایند. با وجود اینکه بازیکنان ما بااستعداد هستند، ولی هزینه های تیم های ما با تیم های عربی قابل قیاس نیست. همین که بتوانیم در این گروه نمایش خوبی داشته باشیم برای ما نتیجه قابل رضایتی است. گروه فولاد در کل برای امید داشتن به نتیجه گیری در مرحله گروهی خوبی است، ولی اینکه بخواهیم این تیم ها را دست کم بگیریم اینطور نیست. اگر این تیم ها ضعیف بودند، اصلاً به اینجا نمی رسیدند. بعید می دانم که صعود فولاد از این گروه کار آسانی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فریسات: صعود فولاد از گروهش در آسیا کار آسانی نیست، شباب الاهلی و الغرافه باتجربه و خطرناک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریسات: صعود فولاد از گروهش در آسیا کار آسانی نیست، شباب الاهلی و الغرافه باتجربه و خطرناک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید