نسل بعدی سیمز رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز بخش هایی از بازی را نشان داد

به گزارش وبلاگ بام شهر، کمپانی الکترونیک آرتز به تازگی از نسخه نو سری شبیه ساز سیمز با نام رمز Project Rene رونمایی نموده است.

نسل بعدی سیمز رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز بخش هایی از بازی را نشان داد

The Sims یکی از پرفروش ترین و قدیمی ترین سری های شبیه ساز تاریخ است. استودیوی مکسیس (Maxis) از همان ابتدا روی نسخه های مختلف این سری کار نموده است و آخرین بازی مجموعه سیمز 4 محسوب می گردد که از سال 2014 تا به امروز، 12 بسته الحاقی دریافت نموده است. حال لینزی پیرسون (Lyndsay Pearson)، معاون مدیر خلاقیت مجموعه The Sims، نسخه نو سیمز را در اواخر رویداد Behind the Sims Summit که اخیرا برگزار شده، معرفی کرد. این معرفی شامل نگاهی کوتاه به بعضی از ابزارهای درون بازی بود که بازیکنان می توانند در هنگام تجربه این بازی که در مراحل اولیه توسعه در استودیوی مکسیس به سر می برد، از آن ها استفاده نمایند. او در خصوص بازی گفت:

این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت تک نفره یا کوآپ آن را تجربه نمایند و تجربه بازی روی تمامی پلتفرم های مقصد از جمله موبایل یکسان خواهد بود. پیرسون در ادامه خاطرنشان کرد:

پیرسون در نهایت خاطرنشان کرد که الکترونیک آرتز به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در خصوص بازی طی چند سال آینده ادامه می دهد و به مرور زمان دسترسی اولیه به Project Rene را برای گروه های کوچک فراهم خواهد نمود. لازم به ذکر است که معرفی این نسخه با رایگان شدن سیمز 4 مصادف بود. هم اکنون بازیکنان می توانند بازی را به صورت رایگان روی تمامی پلتفرم ها دانلود نمایند. بعلاوه به نظر می رسد که استودیوی سازنده برنامه هایی را برای انتشار دو بسته الحاقی نو برای این بازی در سال 2023 دارد. توجه داشته باشید که بسته های الحاقی سیمز 4 مانند خود بازی رایگان نخواهند بود.

بخش کوتاهی از رویداد Behind the Sims را که گیم پلی این پروژه نو سیمز را به تصویر می کشد، در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسل بعدی سیمز رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز بخش هایی از بازی را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی سیمز رونمایی شد؛ الکترونیک آرتز بخش هایی از بازی را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید