وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می نماید

به گزارش وبلاگ بام شهر، خبرنگاران: دبیر هفته دولت در قم با اشاره به پروژه افتتاح مسکن مهر، گفت: به مناسبت هفته دولت از سوی وزیر کشور 4000 واحد مسکونی در منطقه پردیسان افتتاح می گردد.

وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می نماید

سید رضا عیلزاده طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بام شهر در قم، با اشاره به برنامه های سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به قم، اظهار کرد: روز دوشنبه وزیر کشور به قم سفر می نماید که در این سفر ساختمان استانداری افتتاح می گردد.

دبیر هفته دولت در قم با اشاره به پروژه افتتاح مسکن مهر، اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت از سوی وزیر کشور 4000 واحد مسکونی در منطقه پردیسان افتتاح می گردد.

مدیر کل روابط عمومی استاندار قم با اشاره به دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به قم، توضیح داد :در این سفر بلوار شهید روحانی، نیز افتتاح می گردد و زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) نیز در برنامه سفر وزیر کشور به قم گنجانده شده است.

وی با اشاره به جلسه شورای اداری استان، توضیح داد: جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور برگزار می گردد که گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی قم در یک سال اخیر از سوی استاندار ارائه می گردد، البته وزیر کشور در این سفر با نخبگان حوزوی و ائمه آدینه و جماعات نیز ملاقات می نماید.

علیزاده طباطبایی با اشاره به آمار پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح می گردد، مطرح نمود: در این هفته بیش از 200 پروژه عمرانی در استان قم افتتاح و به مرحله بهره برداری می رسد.

ب

منبع: تسنیم

به "وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور دوشنبه به قم سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید