یک اساسینز کرید کوچک تر با موضوع مخفی کاری در دست ساخت است

به گزارش وبلاگ بام شهر، یک بازی مستقل و کوچک تر از سری اساسینز کرید (Assassins Creed) با تمرکز بر گیم پلی مخفیانه اواخر سال جاری یا اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد و یکی از شخصیت های محبوب اساسینز کرید والهالا یعنی بسیم (Basim) را در خود خواهد داشت.

یک اساسینز کرید کوچک تر با موضوع مخفی کاری در دست ساخت است

این موضوع به وسیله گزارش نو سایت بلومبرگ اعلام شده است که با منابعی که به فرایند توسعه بازی ارتباط داشته اند، نزدیک بوده است. سایت یوروگیمر هم درباره این پروژه شنیده و حتی چیزهایی به گوش آن ها رسیده که گویا با توجه به برنامه های اولیه یوبی سافت برای این پروژه شهر بغداد هم در پروژه وجود دارد.

کار روی این پروژه ابتدا به عنوان یک توسعه دهنده برای بازی اساسینز کرید والهالا شروع شد اما مدتی بعد به یک پروژه مستقل و جداگانه کوچک تبدیل شد. این اثر قرار نیست دنیای جهان-آزاد بزرگ و گسترده والهالا یا اودیسه را داشته باشد. در عوض، دنیای آن را به عنوان یکی از منطقه ها کوچک تر نقشه آن آثار در نظر بگیرید.

انتظار می رود که داستان آن به شخصیت بسیم قبل از رویدادهای والهالا مربوط گردد که احتمالا در ادامه و در جریان بازی به داستان گسترده تری درباره این شخصیت خاص ختم خواهد شد.

یوبی سافت به بلومبرگ گفته است که درباره شایعه ها یا برآورد ها اظهارنظر نخواهد کرد، زیرا این شایعه ها و برآورد ها به تیم های توسعه بازی و جامعه ما آسیب می رسانند. با این وجود، این شرکت در گفته خود به بلومبرگ افزود که لیست هیجان انگیز و قدرتمندی از بازی های در حال توسعه دارد که برخی از آن ها بر پایه برندهای شناخته شده و با پیچش های داستانی و ویژگی های نو از آن ها ساخته شده و برخی از آن ها هم کاملا عناوین نوی هستند که منظره آینده بازی های ویدیویی را تغییر خواهند داد.

به تازگی سایت یوروگیمر از خوزه آرایزا (José Araiza)، تهیه نماینده بازی اساسینز کرید والهالا، درباره بازگشت شخصیت بسیم در آینده سؤال پرسیده است که او این موضوع را تأیید کرد. او در آن مصاحبه گفت: بله، پاسخ بله است. من قصد ندارم جزئیات بیشتری را به شما بدهم اما بله، قطعا بیشتر شخصیت بسیم را خواهید دید.

والهالا به تازگی دومین سال پشتیبانی خود پس از عرضه را با ورود بسته الحاقی کراس اور مربوط به شخصیت کاساندرا شروع کرد که یک خط داستانی نو و جزیره Skye را اضافه نموده است تا بازیکنان بیش از پیش بتوانند در بازی کاوش نمایند. پشتیبانی از والهالا در دومین سال پس از عرضه اش در ماه مارس با توسعه دهنده بزرگ Dawn of Ragnarok که مضمونی افسانه ای دارد، ادامه می یابد. طبق گفته ها، به نظر می رسد که این توسعه دهنده حدود 40 ساعت به طول می انجامد.

با این حال، فراتر از این ها طبق گزارش های قبلی یوبی سافت برای بازی بزرگ بعدی اساسینز کرید که در حال حاضر با نام رمز Infinity شناخته می گردد، یک رویکرد متفاوت و سرویس محور را در نظر گرفته است و میخواهد آن اثر را همچو یک پلتفرم برای بازی های آینده اساسینز کرید در نظر بگیرد. به نظر می رسد که تیم های مختلفی در شعبه های مونترال و کِبِک یوبی سافت روی این آثار و محتوای متفاوت آن کار می نمایند.

شاید پس از این بازی های اخیر که همه مقیاس بسیار بزرگی داشته اند و المان های مخفی کاری در آن ها کمرنگ تر شده بود، این پروژه معرفی نشده همان چیزی باشد که برخی از هواداران قدیمی مدت ها خواستار آن بوده اند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "یک اساسینز کرید کوچک تر با موضوع مخفی کاری در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک اساسینز کرید کوچک تر با موضوع مخفی کاری در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید