اخبار مجلس

درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند

ایرنا و ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

16 اسفند 1402

بازسازی خانه بروجردی ها نیازمند اعتبارات بخش خصوصی است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، بازسازی خانه بروجردی ها نیازمند اعتبارات بخش خصوصی است.

5 بهمن 1402

مجلس زمان انتظار برای صاحبخانه شدن را معین کرد

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه کمیسیون تلفیق در مصوبه ای سال انتظار برای خانه دار شدن را 12 سال معین کرد، گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت مکلف به ساخت سالانه 300 هزار واحد مسکن شهری، ساخت 200 هزار واحد روستایی و نوسازی 200 مسکن...

18 مرداد 1402

نماینده مجلس: تعطیلی روز شنبه قطعی نیست، 5 روزی کاری در هفته خواهیم داشت

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: پیشنهاد تعیین کمیسیون اجتماعی این است که 5 روز هفته کاری بوده و ساعت کاری کارمندان نیز روزی 8 ساعت است، اما اینکه بین پنجشنبه و شنبه کدام روز تعطیل باشد هنوز جای بحث دارد.

26 خرداد 1402

هنوز جنگ نشده ضعف تسلیحاتی آمریکا نمایان شد!

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد: در صورت تهاجم چین به جزیره تایوان واشنگتن قادر به تامین مجدد تسلیحات برای این جزیره نخواهد بود.

3 اردیبهشت 1402

خبر های نو در خصوص سهمیه بندی بنزین

نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.

2 اسفند 1401

شایعه طرح سوال از رئیسی تکذیب شد ، طرحی در مجلس برای سوال از رئیس جمهور در جریان نیست

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت: ادعای مطرح شده به نقل از نماینده ای موهوم فقط یک کار رسانه ای است و قابل اعتنا نیست.

15 بهمن 1401

دولت برای پوشش کسری بودجه 1402 چه راهکاری دارد؟

براساس آیین نامه داخلی مجلس، دولت تا 15 آذر ماه مهلت داشت لایحه بودجه را به مجلس تحویل دهد، اما حدود 19 روز از این مهلت گذشته و دولت لایحه ای را به مجلس تحویل نداده است.

11 دی 1401

مخالفت جنجالی یک نماینده با صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی کار ، مرتضوی مورد پذیرش رئیس جمهور نیست!

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به عدم حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: این مسئله این شائبه را ایجاد می نماید که آقای مرتضوی مورد پذیرش آقای رئیس جمهور نیستند که در جلسه حضور پیدا نکردند.

27 مهر 1401

گزینه بعدی رئیسی برای وزارت کار کیست؟ ، نماینده مجلس: او فردی کاردان و شایسته است

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت که طبق شنیده ها رییس جمهور قرار است صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند.

21 مهر 1401

معاون حمل و نقل وزارت صمت: با صدور اجازه نهادهای بالادستی آماده واردات خودرو هستیم

ممنوعیت واردات خودرو که بعد از 4 سال به خط انتها نزدیک شده بود، در انتهای جهت متوقف شد؛ باتوجه به موافقت دولت و مجلس در مورد واردات خودرو، آیا امسال هم بازار تشنه خودروهای با کیفیت خارجی خواهد ماند؟ منوچهر منطقی به تازگی در مورد واردات خودرو گفت: قواعد...

23 خرداد 1401

رونمایی از مبلغ وام ازدواج 1401، چه کسانی وام 500 میلیونی می گیرند؟

به گزارش خبرنگاران، مبلغ وام ازدواج در سال 1400، برای افراد زیر 25 سال 100 میلیون تومان و برای افراد بالای 25 سال، 70 میلیون تومان بود. اما مبلغ وام ازدواج سال 1401 هنوز مشخص نشده و دولت هم در بودجه به مبلغ وام ازدواج اشاره ای نکرده است.

6 خرداد 1401

زمان اعمال رتبه بندی معلمان معین شد

به گزارش خبرنگاران، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تخصیص 25 هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان اطلاع داد.

5 آذر 1400

عسگری: دولت در تدوین بودجه عدالت و توازن بین استان ها را رعایت کند

نماینده کرج بر لزوم رعایت عدالت و توازن در بین استان ها در زمان تدوین لایحه بودجه 1401 تاکید نمود.

20 آبان 1400

شروع عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی شهرستان خنداب

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب از آغاز عملیات ساخت بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

8 مرداد 1400

ورود اعضای هیات مدیره پرسپولیس به محرومیت های انضباطی

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از دریافت گزارش های مربوط به تخلفات بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران تصمیم به محرومیت قطعی فرشاد فرجی (دو جلسه) و سیدجلال حسینی (یک جلسه) و محرومیت تعلیقی مهدی ترابی و سید آقایی (هر...

2 مرداد 1400

شرط عظیم ارزی بانک مرکزی برای بورس

خبرنگاران: بانک مرکزی برای تحقق بسته های حمایتی از بورس شرط گذاشت. شرط تسعیر منابع صندوق توسعه ملی در دسترس بودن منابع منتقل شده به بانک مرکزی است. شرطی که می تواند آبی بر آتش تورم باشد.

1 خرداد 1400

قاضی زاده هاشمی: 200 کد حقوقی بیش از 130 هزار میلیارد تومان از بورس خارج کردند

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس گفت که بیش از 130 هزار میلیارد تومان توسط 200 کد حقوقی در اوج شاخص بورس از بازار خارج شده است.

24 اردیبهشت 1400

واریز مابه التفاوت رقم افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه

خبرنگاران : برخی از بازنشستگان در مرحله جدید اجرای همسان سازی، مبلغ کمتری از رقم پیش بینی شده را دریافت کردند که این مشکل، فقط برای تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی به علت مسائل فنی سامانه رخ داده و در اردیبهشت ماه قرار است...

21 اردیبهشت 1400

شهروندان دارای عذرشرعی از روزه خواری پرهیز نمایند، برخورد پلیس با هنجارشکنان

سرهنگ محمدرضا آموییبا بیان اینکه روزه خواری در ملاء عام جرم است، از شهروندانی که دارای عذرشرعی هستند، خواست از این کار خودداری و همانند سال های قبل با احترام به افراد روزه دار از خوردن و آشامیدن در فضاها و اماکن عمومی پرهیز نمایند.

19 اردیبهشت 1400
تعداد: (45)