آشنایی با برترین هتل های پوکت

به گزارش وبلاگ بام شهر، اگر به دنبال برترین هتل پوکت هستید، پس حتما تصمیم گرفته اید به این شهر ساحلی خیره کننده سفر کنید! با وجود سواحل دیدنی و زیبا، معماری منحصر به فرد، زندگی شبانه و فضای دلنشین پوکت، قطعا سفر لذت بخشی در انتظارتان خواهد بود. پوکت یکی از شهرهای ساحلی معروف و دیدنی تایلند است و هر ساله، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید؛ از همین رو، هتل های بسیار لوکس و درجه یکی برای اقامت مسافران در این شهر دیدنی ساخته شده اند. ما قصد داریم در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران ، به معرفی چندین مورد به عنوان برترین هتل پوکت بپردازیم.

آشنایی با برترین هتل های پوکت

معرفی برترین هتل های 5 ستاره پوکت

پوکت را می توان یکی از برترین مقاصد ساحلی جهان دانست که همه ساله مسافران زیادی را جذب زیبایی های خود می نماید. با توجه به تعداد بالای گردشگران، مسلما تعدادی از برترین هتل های تایلند، در پوکت یافت می شوند تا اقامت راحت و به یادماندنی را برای مسافران رقم بزنند. در این بخش، ما قصد داریم چند مورد از برترین هتل های پوکت با 5 ستاره را به شما معرفی کنیم تا با اقامت در آن ها، سفری هیجان انگیز را تجربه کنید. برای سفر به تایلند، بلیط هواپیما پوکت را می توانید با مقرون به صرفهترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید.

هتل کاتانا نوی بیچ | برترین هتل پوکت تایلند

هتل 5 ستاره The Shore At Katathani، با ارائه خدماتی در سطح جهانی، تجربه ای رویایی از زندگی در کنار ساحل و تماشا منظره ها زیبا و خیره نماینده را برای تان فراهم می نماید. این هتل، به عنوان برترین هتل پوکت تایلند، یک استراحتگاه مجلل در امتداد ساحل Kata Noi است که از همه نظر، می تواند برترین ها را در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است که این هتل مخصوص بزرگسالان است و تمامی اتاق های آن در کنار امکانات رفاهی عالی، دارای تهویه مطبوع، نظافت درجه یک و درهای شیشه ای بزرگ و شفاف هستند که به یک تراس مخصوص باز می شوند.

بعلاوه در هتل The Shore At Katathani شما می توانید از امکانات بی نظیری مانند ساحل اختصاصی، کلاس های یوگا و ایروبیک، اسپا، استخر، اینترنت رایگان، پارکینگ، مینی گلف، سالن بدنسازی، خدمات 24 ساعته و امکانات باورنکردنی دیگری بهره ببرید. در رستوران ها و کافی شاپ هتل نیز می توانید در حالی که مشغول لذت بردن از منظره ها زیبا هستید، انواع غذاهای بین المللی با کیفیت عالی و انواع نوشیدنی ها را تست کنید. بد نیست بدانید که امتیاز این هتل 9.4 از 10 است و همین، اثباتی بر کیفیت بسیار بالای آن خواهد بود که اقامتی رویایی را برای تان رقم می زند.

  • آدرس: 14 Kata Noi Rd., Muang, Karon, 83100, Phuket.

هتل وی ویلا پوکت | هتل ساحلی و لوکس

هتل 5 ستاره V Villas Phuket به عنوان یکی از برترین هتل های پوکت، در نزدیکی ساحل آئو یون و ساحل پانوا قرار گرفته است. این هتل خانوادگی لوکس، با وجود اتاق های فول امکانات و منظره ها تماشای اطراف، اقامتی فراموش نشدنی را برای شما فراهم می نماید. با اقامت در این هتل، شما می توانید انواع غذاهای محلی را در رستوران تست کنید و از خوردن صبحانه بوفه که شامل غذاهای آمریکایی و آسیایی است، در کنار ساحل زیبا لذت ببرید.

بعضی از امکانات فوق العاده هتل V Villas Phuket عبارتند از استخر روباز، استخر بچه ها، باشگاه بدنسازی، اسپا، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، استخرهای خصوصی در اتاق ها، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از بچه ها (با هزینه اضافه) و… پس اگر قصد دارید در سفر به پوکت، از همه نظر اقامت راحتی را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما هتل V Villas را در نظر داشته باشید. این هتل با کسب امتیاز 9.8، به خوبی توانسته است رضایت مسافران را جلب کند و عملکردی فوق العاده ارائه دهد.

  • آدرس: MOO 8 AO YON ROAD, VICHIT MUANG, Wichit, 83000.

هتلجِی دبلیو ماریوت پوکت | از برترین هتل های پوکت برای خانواده

هتل 5 ستاره JW Marriott Phuket را می توان برترین هتل پوکت تایلند برای یک اقامت خانوادگی بسیار راحت دانست. این هتل در نزدیکی ساحل زیبای Mai Khao و روستای تماشای لاک پشت قرار گرفته است و از این نظر، برای مسافرین بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. اتاق های هتل کاملا شیک و تمیز هستند و تمامی امکاناتی که برای یک اقامت بدون نقص احتیاج دارید را در اختیارتان می گذارند. پیشنهاد می کنیم که حتما در رستوران های هتل از انواع غذاهای خوشمزه، با منظرهی دلنشین، لذت ببرید.

هتل ماریوت به عنوان لوکس ترین هتل پوکت، امکانات فوق العاده ای مانند 3 استخر روباز و یک استخر بچه ها با سرسره آبی، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس حمل ونقل شهری، صبحانه بوفه (با هزینه اضافه)، اجاره دوچرخه رایگان، زمین تنیس در فضای باز، اسپا و… را در اختیار مسافران قرار می دهد. با اقامت در این هتل، می توانید از فعالیت هایی مانند کلاس های یوگا، کایاک سواری، موج سواری و قایق رانی لذت ببرید. هتل ماریوت پوکت با امتیاز عالی 9 مسلما می تواند اقامتی خاطره انگیز و راحت را برای شما فراهم کند.

  • آدرس: 231 Moo 3, Talang, Mai Khao, 83110, Phuket.

هتل ریزورت لی مریدین کرون نوی بیچ | هتلی در نزدیکی سواحل معروف

این هتل 5 ستاره در نزدیکی ساحل کرون و در فاصله کمی از ساحل پاتونگ قرار گرفته است. همین موضوع، باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر هتل و قرارگرفتن نام آن در فهرست برترین هتل های پوکت شده است. وجود رستوران هایی در کنار استخر و ارائه انواع غذاها، خصوصا غذاهای ایتالیایی در آن ها، از دیگر ویژگی های قابل توجه هتل Le Meridien Phuket است. غواصی، یوگای ساحلی و کایاک سواری نیز از جمله سرگرمی های لذت بخشی هستند که با اقامت در این هتل، در دسترس شما خواهند بود.

اتاق های هتل نیز از همه نظر برای اقامت مناسب هستند و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهند. بعضی از امکانات رفاهی خود هتل هم عبارتند از اسپا، ماساژهای ساحلی، 4 استخر روباز، استخر بچه ها، فروشگاه رفاهی، اینترنت رایگان با سرعت عالی، پارکینگ رایگان، خدمات لیموزین و خودروی شهری، 4 زمین تنیس در فضای باز و… مسلما هتل Le Meridien به عنوان گزینه ای در فهرست برترین هتل پوکت، یک هتل بی نقص و رویایی برای اقامت خواهد بود و امتیاز 8.8 هم اثباتی بر این ادعا است.

  • آدرس: 29 Soi Karon Nui, Muang, Karon, 83100, Phuket.

هتلرزوود پوکت | هتلی ساحلی با برترین امکانات

هتل خانوادگی و لوکس Rosewood Phuket در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار گرفته است و می توان گفت که زیبایی های این منطقه، بسیار قابل توجه هستند. این هتل با ساحل شنی سفید، غذاخوری در کنار ساحل و دارابودن سرگرمیاتی مانند کایاک سواری و آفتاب گرفتن، مکان مناسبی برای اقامت است. 3 رستوران موجود در محل، با غذاهای خوشمزه و منظرهی رویایی به اقیانوس، می توانند لحظاتی دلنشین را برای تان فراهم نمایند. تمامی اتاق های هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده و سرویس 24 ساعته هستند.

از امکانات بی نظیری که این هتل در اختیار مسافران قرار می دهد، می توان به مواردی مانند ماساژ تایلندی، اسپا، کلاس های یوگا و پیلاتس، زمین بازی، اتاق بازی برای بچه ها، خدمات خشک شویی، یک استخر روباز و یک استخر بچه ها، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان و… اشاره نمود. به طور کلی، می توان گفت که هتل Rosewood Phuket، با دارابودن امتیاز 9.2، گزینه ای دیگر به عنوان برترین هتل پوکت برای اقامتی خاطره انگیز است.

  • آدرس: 88/28 Muen-Ngern Road, Tri-Trang Beach, Patong, 83150, Phuket.

معرفی برترین هتل های 4 ستاره پوکت

خوشبختانه با توجه به محبوبیت پوکت در بین گردشگران سراسر جهان، هتل های بسیار خوبی با کیفیت و امکانات عالی در این شهر ساحلی زیبا ساخته شده اند. در این بخش، ما قصد داریم به معرفی برترین هتل های پوکت با 4 ستاره بپردازیم تا در صورت سفر به این شهر، با خیال راحت محل اقامت خود را انتخاب کنید.

برای گشت و گذار در پوکت اگر به راهنما احتیاج دارید، مقاله ای با عنوان تماشای های پوکت را در مجله گردشگری فلای تودی مطالعه کنید.

هتل هما تاون پوکت | از برترین هتل های 4 ستاره پوکت

هتل HOMA را می توان برترین هتل پوکت تایلند با 4 ستاره دانست که اقامتی دلنشین را برای مسافران فراهم می نماید. این هتل 2.2 مایل تا موزه Thai Hua فاصله دارد و به طور کلی، در اطراف آن مکان های عالی برای گشت وگذار، سرگرمی و خرید وجود دارند. میهمانان این هتل، می توانند از امکانات فوق العاده و کامل اتاق ها نهایت استفاده را ببرند و اقامتی راحت را تجربه نمایند. این در حالی است که اتاق ها کاملا شیک و تمیز هستند و از نظر نظافت نمی توان ایرادی به آن ها گرفت.

بعضی از امکانات هتل که برای راحتی و آسایش شما در نظر گرفته شده اند، عبارتند از استخر روباز، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، حمل و نقل فرودگاهی، باشگاه بچه ها، خدمات 24 ساعته، اینترنت رایگان، صبحانه، انواع غذاهای بین المللی و… هتل HOMA Phuket توانسته امتیاز بسیار عالی 9.4 را از آن خود کند و این به علت امکانات رفاهی عالی و خدمات بی نظیر هتل در راستای رضایت مسافران است.

  • آدرس: 3/41 Moo 5, Soi Samkong 1, Ratsada, 83000, Phuket.

هتل نووتل وینتیج پارک پاتونگ | هتلی مالی برای خانواده ها

هتل 4 ستاره Novotel Phuket Vintage Park در نزدیکی ساحل پاتونگ، یکی از برترین هتل های پوکت، خصوصا برای خانواده ها است. همه اتاق های این هتل، کاملا تمیز و دارای امکانات رفاهی درجه یک هستند و تمام انتظارات شما را برای یک اقامت راحت برآورده می نمایند. پیشنهاد می کنیم غذاهای بین المللی رستوران هتل را امتحان کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه هتل Novotel Phuket، دارابودن یک باشگاه رایگان برای بچه ها و مهدکودک تحت نظارت (با هزینه اضافی) است که می توانید در مواقع لزوم از آن بهره ببرید.

هتل Novotel Phuket امکاناتی مانند استخر روباز و استخر بچه ها، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، اسپا، کافی شاپ، خدمات خشک شویی، کلاس های یوگا، پیلاتس، ایروبیک، مانیکور و پدیکور و… را در اختیار مسافران قرار می دهد. همه این امکانات عالی در کنار خدمات فوق العاده، باعث شده اند تا این هتل، بتواند امتیاز بسیار خوب 8.2 را کسب کند و از همه نظر رضایت مسافران را به دست آورد.

  • آدرس: 89 Rat U Thit 200 Pee Rd, Patong Beach, Patong, 83150, Phuket.

هتلهیلتون گاردن این | هتل 4 ستاره با استخر

یکی از برترین هتل های پوکت با 4 ستاره، هتل Hilton Garden است. این هتل در فاصله 1.6 مایلی از ساحل Bang Tao و 11 مایلی از فرودگاه بین المللی پوکت قرار گرفته است. همه اتاق های هتل هیلتون گاردن، دارای امکانات رفاهی درجه یک هستند و احتیاج مسافران را از هر نظر تامین می نمایند. در رستوران های این هتل، می توانید انواع غذاهای گیاهی، آمریکایی، بریتانیایی و فرانسوی را تست کنید و با پرداخت هزینه اضافه، از گزینه صبحانه بوفه هم بهره ببرید.

بعضی از امکانات هتل هیلتون گاردن که در اختیار مسافران قرار می گیرند، عبارتند از استخر روباز، دوچرخه رایگان، پذیرش 24 ساعته، حمل ونقل فرودگاهی، اینترنت رایگان، روم سرویس، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و… این هتل با امتیاز عالی 9.2، گزینه ای به عنوان برترین هتل پوکت تایلند است و می تواند تجربه ای شگفت انگیز از سفر به پوکت را برای تان رقم بزند.

  • آدرس: 111 Soi Cherngtalay 16, Thalang District, Choeng Thale, 83110, Phuket.

هتل پرنسس کامالا | از استخر تا ماساژ تایلندی

هتل خانوادگی لوکس Princess Kamala را می توان برترین هتل پوکت تایلند با 4 ستاره دانست. این هتل زیبا در نزدیکی ساحل کامالا قرار گرفته است و از همین رو، مکانی رویایی برای اقامت است. بد نیست بدانید که هتل Princess Kamala به یک مرکز خرید نزدیک است و همین مورد، می تواند به مجذوب نمایندهیت های بیشتر آن اضافه کند. تمامی اتاق های هتل، امکاناتی بی نظیر را در اختیار مسافران قرار می دهند و راحتی آن ها را از همه نظر تامین می نمایند.

با اقامت در هتل پرنسس کامالا، می توانید از امکانات و مزایایی مانند 2 استخر روباز، یک استخر بچه ها، پارکینگ، اجاره دوچرخه، صبحانه بوفه (با هزینه اضافه)، رستوران ها و کافی شاپ های باکیفیت، اینترنت رایگان، اسپا، ماساژ تایلندی، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن و… بهره ببرید. در مجموع، هتل Princess Kamala با امتیاز عالی 9، یک گزینه بی نظیر برای اقامتی راحت و به یادماندنی در سفر به شهر تماشای پوکت است.

  • آدرس: 74/8 Moo 3, Nar-Had Rd, Kathu, Kamala, 83150, Phuket.

معرفی برترین هتل های 3 ستاره پوکت تایلند

مجذوب نمایندهیت پوکت در میان گردشگران متعدد، باعث شده است تا این شهر انواع هتل را برای سلایق و شرایط مختلف در دل خود جای دهد. اگر قصد دارید در سفر به پوکت، در هتلی شیک، با امکانات عالی و با هزینه ای مناسب تر اقامت کنید، هتل های 3 ستاره برترین گزینه هستند. در ادامه، برترین هتل های پوکت را با 3 ستاره به شما معرفی می کنیم تا هنگام سفر، به راحتی بتوانید محل اقامت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

هتل د مموری ات آن آن | اقامت مقرون به صرفه در پوکت

هتل The Memory at On On، برترین هتل پوکت با 3 ستاره، مناسب برای افرادی است که به دنبال اقامتی راحت و عالی با هزینه ای مناسب هستند. این هتل دارای اتاق های کاملا شیک و تمیز با امکانات رفاهی کامل مانند تهویه مطبوع، مینی بار رایگان، وای فای رایگان، گاوصندوق، حمام با دوش بارانی، نظافت روزانه و… است. خوشبختانه میهمانان، نظرات بسیار خوبی درباره هتل، رفتار کارکنان و اتاق های آن داشته اند.

هتل The Memory at On On امکانات و مزایایی مانند ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، پذیرش 24 ساعته، خودپرداز، انبار چمدان، فروشگاهی مخصوص خرید هدیه و… را در اختیار مسافران می گذارد. این هتل دارای امتیاز عالی 9 است و همین، گواهی بر کیفیت، امکانات و خدمات بسیار خوب آن خواهد بود.

  • آدرس: 19 Phangnga Road, Tambon Talad Yai, Phuket, 83000, Phuket.

هتل وو گالری اند بوتیک | هتلی با امکانات و قیمت مناسب

هتل Woo Gallery and Boutique، گزینه ای دیگر در فهرست برترین هتل پوکت تایلند با 3 ستاره است که در نزدیکی بازار آخر هفته پوکت و موزه پوکت بابا قرار گرفته است. تمامی اتاق های هتل دارای امکانات رفاهی مانند گاوصندوق، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، دیوارهای عایق صدا، دوش بارانی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، تلویزیون های LED و نظافت روزانه هستند. در رستوران هتل نیز می توانید انواع غذاهای تایلندی را امتحان و طعم هایی متفاوت را تجربه کنید.

بعضی از امکانات رفاهی که هتل وو گالری در اختیار مسافران خود می گذارد، عبارتند از کافی شاپ، اغذیه فروشی، صبحانه بوفه (با پرداخت هزینه اضافه)، اتاق چمدان، اسنک بار، راهنمای تور و… بد نیست بدانید که هتل Woo Gallery and Boutique توانسته امتیاز بسیار عالی 9.8 را کسب کند که همین، نشان از کیفیت بالا، خدمات و امکانات فوق العاده این هتل است.

  • آدرس: 43/1 The Old Town Phuket, Phangnga Road., Talad Yai, Muang Phuket, 83000 .

هتل پوکت ایرپورت | از برترین هتل های 3 ستاره پوکت

هتل Phuket Airport نیز گزینه ای دیگر به عنوان برترین هتل پوکت تایلند با 3 ستاره است. این هتل که مخصوصا برای خانواده ها می تواند بسیار مناسب باشد، در نزدیکی ساحل Mai Khao قرار گرفته است. امکانات بسیار خوب و زیبایی طبیعی این منطقه، باعث شده تا هتل Phuket Airport مورد توجه مسافران قرار گیرد. همه اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی و نظافت عالی هستند و راحتی مسافران از همه نظر مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر منظره زیبا و ترانسفر رایگان فرودگاهی، امکاناتی مانند آرایشگاه، خدمات خشک شویی، استخر روباز، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن، پارکینگ رایگان، دوچرخه اجاره ای، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته و… در اختیار مسافران قرار می گیرند. با پرداخت هزینه اضافه، شما می توانید از خوردن صبحانه انگلیسی در این هتل لذت ببرید. هتل زیبای Phuket Airport به علت کیفیت بالا و خدمات و امکانات درجه یک، توانسته است امتیاز عالی 9 را از مسافران کسب کند.

  • آدرس: 90/9 Moo 1, Sa Khu, 83110, Phuket.

هتل Phuket 346 Guest House | هتلی در مرکز شهر پوکت

این هتل در مرکز شهر پوکت قرار گرفته است و در نتیجه، فاصله چندانی تا مراکز خرید و سواحل تماشای پاتونگ و کاتا ندارد. موقعیت جغرافیایی و امکانات بسیار خوب، هتل Phuket 346 Guest House را در فهرست برترین هتل پوکت با 3 ستاره قرار داده اند. همه اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، بطری آب رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون های هوشمند و نظافت درجه یک هستند.

از امکانات دیگر این هتل نیز می توان به مواردی مانند خدمات خشک شویی، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، راهنمای تور و… اشاره نمود. گفتنی است که هتل Phuket 346 Guest House با داشتن امتیاز عالی 9.4، تمام کوشش خود را می نماید تا مسافران از هر نظر، اقامتی راحت و بدون نقص داشته باشند و تجربه ای شیرین از سفر به پوکت در خاطرشان بماند.

  • آدرس: 9 Soi Rommanee, Thaladyai, Mueng, 83000, Phuket.

معرفی برترین هتل های ساحلی پوکت

پوکت یکی از زیباترین و قابل توجه ترین شهرهای ساحلی در جهان hست که گردشگران زیادی برای سرگرمی و ثبت لحظات شیرین به این شهر سفر می نمایند. مسلم است که در این شهر ساحلی، با توجه به ازدیاد مسافران، هتل های ساحلی فوق العاده ای وجود دارند که اقامت شما را از هر نظر دلنشین تر می نمایند. در ادامه، قصد داریم تعدادی از برترین هتل های ساحلی پوکت را به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به این شهر تماشای، با اقامت در این هتل ها، برترین لحظات را تجربه کنید:

  • هتل 5 ستاره SAii Laguna Phuket؛ امتیاز: 9.2
  • هتل 5 ستاره The Shore at Katathani؛ امتیاز: 9.4
  • هتل 5 ستاره Santhiya Koh Yao؛ امتیاز: 8.8
  • هتل 5 ستاره V Villas Phuket؛ امتیاز: 9.8
  • هتل 5 ستاره Anantara Koh Yao Yai Resort & Villas؛ امتیاز: 9
  • هتل 5 ستاره Pullman Phuket Karon Beach Resort؛ امتیاز: 8.4
  • هتل 5 ستاره Paradox Resort Phuket؛ امتیاز: 8.6
  • هتل 5 ستاره Crest Resort & Pool Villas؛ امتیاز: 8
  • هتل 4 ستاره Chanalai Garden Resort, Kata Beach؛ امتیاز: 8.4
  • هتل 4 ستاره The Charm Resort Phuket؛ امتیاز: 8.2

اقامت در برترین هتل پوکت | سفری که هرگز از خاطرتان نخواهد رفت!

سواحل زیبا و منظره ها خیره نماینده پوکت، باعث شده اند تا گردشگران زیادی از سراسر جهان، قصد سفر به این شهر ساحلی و تماشای تایلند را داشته باشند. مسلما یکی از مهم ترین گزینه ها هنگام سفر خارجی، علاوه بر خرید بلیط هواپیما انتخاب محل اقامت مناسب و راحت است. خوشبختانه پوکت از این نظر، جای هیچ نگرانی را برای گردشگران باقی نگذاشته است. هتل های درجه یکی برای تمام سلایق در پوکت وجود دارند که از هر نظری، اقامت شما را رویایی و فراموش نشدنی می نمایند. در این مطلب، ما کوشش کردیم برترین هتل پوکت برای هر سلیقه ای را معرفی کنیم تا هنگام سفر، دستتان برای انتخاب باز باشد.

شما هم اگر تجربه ای از اقامت در هتل های پوکت دارید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره برترین هتل های پوکت

چگونه ویزا تایلند بگیریم؟

برای دریافت خدمات ویزای توریستی تایلند در سریع ترین زمان ممکن با شماره 42405000 داخلی 3 تماس بگیرید.

برترین هتل های ساحلی پوکت کدامند؟

هتل های The Shore at Katathani، SAii Laguna Phuket، Santhiya Koh Yao، V Villas Phuket و …

برترین هتل پوکت با 5 ستاره کدام است؟

هتل جی دبلیو ماریوت، وی ویلا، کاتانی و رزوود

برترین هتل های 4 ستاره پوکت کدامند؟

هتل پرنسس کامالا، هیلتون گاردن، نووتل وینتج پارک و هم تاون

برترین هتل پوکت برای اقامت خانوادگی کدام است؟

هتل رزوود، جی دبلیو ماریوت، نووتل وینتج پارک

برترین هتل های 3 ستاره پوکت تایلند کدامند؟

هتل های وو گالری و د مموری ات آن آن

آیا خرید تور تایلند به صرفه تر است؟

بله. می توانید تور تایلند را با برترین قیمت در سایت فلای تودی بخرید.

منبع: فلای تودی

به "آشنایی با برترین هتل های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین هتل های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید