معرفی هتل 4 ستاره پولیتزر در رم

به گزارش وبلاگ بام شهر، هتل پولیتزر رم Hotel Pulitzer Roma

این هتل 4 ستاره هنری در شهر رم واقع شده است و از لحاظ دکوراسیون و زیبایی، یک فضای آرمانی مفرح ایجاد نموده است. هتل پولیتزر رم Hotel Pulitzer Roma، یک هتل به سبک کلاسیک ایتالیایی و واقع در وی الا مارکونی رم است. این مکان 200 متر ازایستگاه مترو EUR مارکونی فاصله دارد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل پولیتزر رم را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره پولیتزر در رم

خدمات رفاهی هتل پولیتزر رم

امکانات عالی و فوق العاده این هتل 4 ستاره، برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، پارکینگ در خود هتل وجود دارد به غیر از آن در خود خیابان هم محلی برای پارک خودرویتان موجود است. پارکبان، پارک کردن ماشین شما را به عهده می گیرد. ضمناً ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات تاکسی در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد.

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، رومانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل پولیتزر رم، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید در حالی که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل و نگهبانی و میز پذیرش، به صورت شبانه روزی در دسترس شما خواهد بود.

خدمات خشکشویی و اتوشویی به همراه نظافت با پرداخت هزینه اضافه، آسانسور، خدمات دربان، تبدیل ارز، انبار چمدان و صندوق امانات از خدماتی هستند که در این هتل فراهم شده است. همچنین اگر برای سفر های کاری به شهر رم و ایتالیا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس یا فتوکپی هتل پولیتزر رم بهره ببرید.

اتاق ها و فضاهایی نیز برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است. بلیط جاذبه های معروف شهر رم را از میز پذیرش تهیه کنید. تهویه مطبوع، روزنامه، باربر، خدمات اتاق و نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل پولیتزر رم

اگر دوست دارید سری هم به کتابخانه هتل بزنید یا برای ورزش به باشگاه تناسب اندام یا زمین تنیس بروید. در باغ قدم بزنید و هوایی تازه کنید.

غذاهای معمولی ایتالیایی و رومی در رستوران پاپارازی و کافی شاپ در ساعات 11:00-23:00 سرو می شوند. این مکان، محلی ایده آل برای یک میان وعده ناهار، نوشیدنی و یا یک شام رومانتیک است.

صبحانه در بوفه بزرگ هتل سرو می گردد که دارای غذاهای رژیمی بدون آجیل و گلوتن است و شمایی که خواستار صبحانه هستید قبل از 07:00 صبح می توانید از قهوه، چای و شیرینی لذت ببرید. برای دریافت تور رم، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. صبحانه را هم می توانید در اتاق میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

70 اتاق فرش شده هتل، دارای میز کار، تلویزیون صفحه تخت، امکانات چای و قهوه و صندوق امانات می باشند. حمام وان و دوش، حوله ها و حوله لباسی، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان دارد و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. اتاق های وی آی پی از اتاق های مخصوص هتل می باشد.

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل رم در سایت وبلاگ بام شهر بزنید.

بعضی از اتاق های هتل پولیتزر رم

  • سوپریر دابل: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کوئین دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • سینگل: 13 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • دابل یا دوقلو: 17 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • تریپل: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

  • سن پائولو: 1.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 10 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 21 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه متروی مارکونی: 200 متر است که می توانید با تاکسی 2 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 4 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه متروی باسیلیکا سنت پائولو: 1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 5 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 17 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه مترو ای یو آر پالاسپورت: 2.1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 8 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سنت آنجلو: 6.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 21 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، حدود 43 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه های واتیکان: 6.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 6.4 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، حدود 46 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کمپو دو فیوری: 5.4 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 30 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس طی این راستا 33 دقیقه طول می کشد.
  • فواره های تروی: 2.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس طی این راستا 36 دقیقه طول می کشد.
  • پیازا دی اسپانیا: 6.5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس طی این راستا 45 دقیقه طول می کشد.
  • رومن فوروم: 5.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 30 دقیقه طول می کشد.
  • کلوسئوم: 5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 25 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 11.1 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 22 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 19.1 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 18 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل پولیتزر رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا،روما آر ام 00146، 905، ویاله گوگلیلمو مارکونی

Viale Guglielmo Marconi, 905, 00146 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره پولیتزر در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره پولیتزر در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید