اقامتی رویایی در لوکس ترین هتل های کپنهاگ

به گزارش وبلاگ بام شهر، کپنهاگ گنجینه ای از موسسات جهانی، صحنه های پررونق هنری و رستوران های میشلن است که بهترین غذاهای اسکاندیناوی را سرو می کنند. علاوه بر این جذابیت ها، پایتخت دانمارک دارای هتل های لوکس و مدرنی است. با اقامت در لوکس ترین هتل های کپنهاگ خودتان را به تعطیلاتی رویایی مهمان کنید.

اقامتی رویایی در لوکس ترین هتل های کپنهاگ

هتل نیمب

در داخل باغ های تیوولی (Tivoli Gardens)، یکی از جاذبه های طبیعی و تاریخی کپنهاگ، دقیقا مقابل ایستگاه مرکزی، هتل پنج ستاره نیمب (Nimb) واقع شده است. هتل نیمب ویژگی های رویاییِ یک شهربازی را با فرهنگ دانمارکی تلفیق کرده است.

نمای خارجی بسیار زیبای این هتل آن را به قصری با معماری موریش تبدیل کرده است. فضای داخلی هتل با سبک اسکاندیناوی طراحی شده است. در فضای داخلی هتل سقف های بلند، لوسترهای کریستالی و مبلمان عتیقه به چشم می خورد. این ویژگی ها حال وهوای تاریخی هتل را افزایش می دهند.

در هتل نیمب تنها 38 اتاق وجود دارد. هر کدام از این اتاق ها رو به باغ های زیبای تیوولی هستند. هنگام عصر، زمانی که چراغ های باغ روشن می گردد منظره زیبایی پیش روی چشمان شما قرار خواهد گرفت. برای صبحانه می توانید از شیرینی های هتل نیمب که در نانواییِ هتل پخته می گردد میل کنید.

در این هتل چهار رستوران وجود دارد که انواع غذاهای فصلی اسکاندیناوی و فرانسوی را سرو می کنند. امکانات دیگری ازجمله استخر و یک سالن نوشیدنی هم برای میهمانان فراهم شده است.

مانو له سوئیت

هتل مانو له سوئیت (Manon Les Suites) هتلی است در نزدیکی ایستگاه مرکزی کپنهاگ، که با الهام از فرهنگ هوگه (Hygge) طراحی شده است. این هتل بخشی از هتل های زنجیره ای گُلدسمِدِن (Guldsmeden) است و علی رغم این که در مرکز شهر واقع شده، شما را از هیاهو و شلوغی شهر دور نگه می دارد.

زمانی که به استخر این هتل قدم می گذارید، از طراحی گرمسیری آن شگفت زده خواهید شد؛ از گیاهانی که از سقف آویزان هستند گرفته تا تخت های کانوپی یا سایبانی با رنگ های مختلف. این هتل هم برای زوج ها مناسب است هم برای افرادی که به تنهایی سفر می کنند. هتل مانو له سوئیت تنها 10 دقیقه با باغ های تیوولی و استروگت (Strøget)، خیابان تجاری اصلی کپنهاگ، فاصله دارد.

هتل دانگلتر

هتل دانگلِتِر (dAngleterre) یک هتل کاخ نئوکلاسیک و یکی از بناهای تاریخی معروف کپنهاگ است و در نزدیکی سالن تئاتر سلطنتی دانمارک (Royal Danish Theatre) واقع شده است. این هتل مجلل در سال 1755 تاسیس شد.

سالن پایکوبی این هتل در طول سال ها میزبان رویدادهای مختلفی بوده است. امروزه در این هتل امکانات مدرنی ازجمله اسپا، سونا، اتاق بخار و حمام برای میهمانان فراهم شده است تا بتوانند علاوه بر استراحت از امکانات رفاهی و سلامت هم بهره مند شوند. رستوران مارشال (Marchal) در این هتل دارای ستاره میشلن است.

میهمانان هتل می توانند در این هتل انواع غذاهای نوردیک و فرانسوی را در محیطی زیبا و آرام میل کنند. افرادی که به تاریخ علاقه دارند از اقامت در این هتل لذت خواهند برد؛ چراکه این هتل در کونگنس نیتورو (Kongens Nytorv) و در نزدیکی کاخ املین بورگ (Amalienborg)، یک موزه تاریخی، قرار گرفته است.

هتل ادمیرال

هتل ادمیرال (Admiral) در قرن هجدهم به عنوان یک انبار غله مورد استفاده قرار می گرفت. این هتل رو به دریا و کاخ املین بورگ است و منظره شگفت انگیزی از بندر را پیش چشمان تان قرار می دهد. هتل ادمیرال که با محبوب ترین جاذبه های گردشگری کپنهاگ ازجمله خانه اپرا (Opera House)، کاخ سلطنتی (Royal Palace) و املین بورگ احاطه شده است ارزش تاریخی بالایی دارد.

در داخل هتل تیرهای چوبی 200 ساله درخت کاج و اتاق های مینیمال را می بینید که با رنگ های سفید و خاکستری طراحی شده اند. این ویژگی ها به حال وهوای مدرن هتل می افزایند. رستوران و بار سالت (Salt) در داخل هتل ادمیرال ترکیبی از غذاهای نوردیک و فرانسوی را برای میهمانان هتل سرو می کنند. غذاهای این رستوران همراه با نوشیدنی هایی خوشمزه و خلاقانه سرو می گردد.

هتل نوبیس

هتل نوبیس (Nobis) زمانی محل سکونت آکادمی موسیقی سلطنتی دانمارک (Royal Danish Academy of Music) بود. این بنای تاریخی که قدمت آن به سال 1903 باز می گردد اکنون به یک هتل مجلل تبدیل شده است که در آن سبک زندگی لوکس یک اولویت محسوب می گردد. این هتل همچنین امکانات رفاهی و سلامت برای میهمانان فراهم می کند.

هتل نوبیس دارای منظره ای رو به پشت بام های کپنهاگ است. بیشتر اتاق های این هتل به شما حس راحتی خانه را القا می کنند؛ انگار این هتل خانه دوم شما است. اتاق های پنت هاوس بسیار بزرگ هستند و با الهام از المان های سلطنتی طراحی شده اند. از پنجره های بزرگ این اتاق ها می توانید شاهد منظره زیبای شهر باشید.

هنگامی که گرسنه شدید، سری به رستوران نوی (NOI) بزنید. این رستوران انواع غذاهای نوردیک مانند ماهی مرکب و خرچنگ را برای میهمانان هتل سرو می کند. جاذبه های گردشگری کپنهاگ در نزدیکی هتل قرار دارند؛ از نی گالسبرگ گلیپتوتک (NY Carlsberg Glyptotek) گرفته تا باغ های تیوولی.

هتل ساندرز

هتل ساندرز (Sanders) توسط الکساندر کوپلین (Alexander Loplin)، یکی از بالرین های سابق باله سلطنتی دانمارک ساخته شد. این هتل یکی از بهترین هتل های کپنهاگ به شمار می رود. فضای داخلی هتل ساندرز با مبلمان و لوازم سفارشی طراحی و چیده شده است.

به کار بردن رنگ های سبز و قهوه ای در طراحی هتل، ظاهری مدرن به آن بخشیده است. این هتل که در خیابانی خلوت و ساکت در نزدیکی نیهاون (Nyhavn) واقع شده است، دارای یک حیاط، سالن نشیمن، بار و یک تراس روف تاپ است.

برای صرف غذا می توانید سری به رستوران ساندرز کیچن (Sanders Kitchen) بزنید. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای برای میهمانان هتل سرو می گردد. منوی رستوران هر هفته تغییر می کند.

هتل هرمان کی

هتل هرمان کِی (Herman K) در نزدیکی کوگنِس نیتورو قرار گرفته است. این هتل 31 اتاقه یک هتل مجلل با حال وهوایی صنعتی است. زمانی که به لابی هتل هرمان کی وارد می شوید، با یک اثر چاپی 3 بعدی از آثار پیو دیاز (Pio Diaz) روبه رو خواهید شد. در این هتل با آثار هنری دیگری مانند درب های آهنین سبز و بزرگ هم روبرو می شوید.

پس از ورود به اتاق خود می توانید توسط تلفن همراه تان درب اتاق را قفل کنید؛ سپس با تزئینات لوکس اتاق تان مانند پرده های مشکی و مجلل و حمامی از سنگ مرمر روبه رو خواهید شد. در رستوران روکسی (Roxie) می توانید از غذاهای خوشمزه نوردیک میل کنید. این رستوران 3طبقه از سوی تیم رستوران کادئو (Kadeau)، یکی دیگر از رستوران های دارای ستاره میشلن، اداره می گردد.

هتل هرمان کی در مرکز شهر واقع شده است و کمتر از 20 دقیقه با فرودگاه کاستروپ (Kastrup) فاصله دارد.

رادیسون کالکشن رویال هتل

رادیسون کالکشن رویال هتل (Radisson Collection Royal Hotel) توسط آرنه یاکوبسن (Arne Jacobsen)، معمار دانمارکی، طراحی شده است. این هتل اولین هتل طراحی شده در جهان است که در اواخر دهه 1950 برای ایرلاین های اسکاندیناوی ساخته شد. این ساختمان شیشه ای 26 طبقه دارای معماری بسیار زیبایی است و اولین آسمان خراش کپنهاگ به شمار می رود.

از رادیسون کالکشن رویال هتل می توانید منظره فوق العاده ای از تمام شهر ببینید. این هتل شیشه ای با نمای خارجی صیقلی و براقش دارای فضای داخلی باشکوهی است. برای طراحی فضای داخلی این هتل از پالت رنگی رنگ های زمینی و خاکی استفاده شده است. اتاق های هتل با نهایت سلیقه و هنر طراحی و چیده شده اند.

صندلی قو (Swan Chair) یکی از طراحی های معروف آرنه یاکوبسن، چراغ های کلینت (Le Klint) و صندلی های دراپ (Drop Chair) ازجمله لوازمی هستند که در طراحی اتاق های این هتل به کار رفته اند. امکاناتی چون سونای بخار و ماساژ هم برای میهمانان فراهم شده است.

هتل اوتیلیا

هتل اوتیلیا (Ottilia) در منطقه کالسبرگ (Calsberg) واقع شده است و از ترکیب دو ساختمان صنعتی قدیمی ساخته شده است. این هتل با طراحی مدرن اسکاندیناویایی اش در این منطقه می درخشد. با این حال در فضای داخلی هتل عناصر اصلی و قدیمی همچنان حفظ شده اند؛ از تیرآهن ها گرفته تا چراغ های نئونی که از سقف آویزان شده اند.

اتاق های این هتل با سبک فیوچرستیک (Futuristic) یا آینده نگری و مینیمال طراحی شده اند. پنجره های بزرگ و دایره ای شکل و تُن رنگی خاکستریِ اتاق ها از ویژگی های طراحی اتاق های هتل اوتیلیا هستند. در رستوران ترامونتو (Tramonto) به معنای غروب خورشید می توانید غذاهای ایتالیایی میل کنید. این رستوران همچنین دارای تراسی رو به منظره پانورامای شهر است.

با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به باغ وحش کپنهاگ و قلعه فرِدریکسبورگ (Fredriksborg Castle) برسید. این قلعه رنسانسی متعلق به قرن هفدهم است.

سنت پتری

هتل سنت پتری (St Petri) در محله لاتین کپنهاگ قرار گرفته است. این هتل تنها 5 دقیقه با استروگت فاصله دارد. هتل سنت پری هتلی پرانرژی با چندین رستوران و یک بار در لابی است. این هتل روبه منظره ای زیبا از کپنهاگ است و اتاق های آن با رنگ های قهوه ای، آبی تیره و خاکستری طراحی شده اند. در طراحی این اتاق ها از مبلمان و وسایل مدرن استفاده شده است.

رستوران پتری (Petri) انواع غذاهای بین المللی و رستوران دادا (Dada) غذاهایی از خاورمیانه برای میهمانان هتل سرو می کنند.

منبع: گردشبان

به "اقامتی رویایی در لوکس ترین هتل های کپنهاگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی رویایی در لوکس ترین هتل های کپنهاگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید