ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا یک بازی اکشن چند نفره است؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ بام شهر، مجموعه ارباب حلقه ها یکی از گسترده ترین دنیاها را در میان عناوین فانتزی دارد. به همین علت پتانسیل زیادی داشته و هواداران بسیاری هم در سرتاسر دنیا دارد. پس ساخت بازی در دنیای ارباب حلقه ها قطعاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت. حال شرکت نورث بیچ (North Beach) اعلام نموده که یک بازی یک بازی در سبک دوام آوری و کوآپ (Co-Op) از دنیای ارباب حلقه ها خواهد ساخت.

ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا یک بازی اکشن چند نفره است؛ گیم پلی آن را ببینید

نام این بازی ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا (The Lord of the Rings: Return to Moria) است. این بازی تنها برای کامپیوتر عرضه شده و به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک (Epic Store) حضور خواهد داشت.

داستان بازی ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا بعد از کتاب ها جریان دارد. شما در عصر چهارم از میدل ارث (Middle Earth) هستید. در اصل کار شما این است که تعدادی دورف (Dwarf) را کنترل نموده تا به جای مانده های شهر دورف ها را پیدا کنید. حال هدف شما این است تا دوباره دنیای دورف ها را بازسازی نموده و زنده بمانید. اگر کتاب های ارباب حلقه ها را خوانده باشید، می دانید که مدیریت این موجودات کوچک چندان راحت نیست.

شما به معادن زیادی دسترسی دارید و باید از آن ها بهره ببرید. ساخت خانه های مختلف و سلاح و موارد دیگر که برای زنده مانند ضروری است، بسیار اهمیت دارد. به طور کلی بازی یک تجربه بدون خاتمه را به شما ارائه خواهد داد. به همین علت نگران تمام شدن آن نباشید. از طرفی اگر پشتیبانی از ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا خوب باشد، قطعاً این بی خاتمه بودن لذت بخش تر می گردد.

بازی تنها به ساخت و ساز منتهی نمی گردد. بلکه با پیشرفت در بازی شما با خطرات بیشتری روبرو شده و باید بیاموزید که مبارزه کنید. از طرفی به علت اینکه در دنیای ارباب حلقه ها جریان دارد، حس آشنایی را به شما منتقل خواهد نمود. پس اگر هوادار این مجموعه هستید، قطعاً از بازی ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا لذت خواهید برد.

طراحی بازی نیز بسیار جالب است. در اصل کرکترها چندان واقعی طراحی نشده ولی بر اساس کتاب هستند. طبق چیزی که اعلام شده بازی ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا در بهار سال 1402 عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا یک بازی اکشن چند نفره است؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارباب حلقه ها: بازگشت به موریا یک بازی اکشن چند نفره است؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید