استانداردسازی تجهیزات گرمایشی 30 آکادمی در استان قم

به گزارش وبلاگ بام شهر، مدیرکل آموزش و پرورش قم از استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی 30 آکادمی در استان اطلاع داد.

استانداردسازی تجهیزات گرمایشی 30 آکادمی در استان قم

علیرضا رحیمی صبح یکشنبه در برنامه رادیویی بی تعارف رادیو قم با اشاره به شرایط نیرو ها در آموزش و پرورش استان قم گفت: تراز ورود و خروج نیرو های فرهنگی در آموزش و پرورش قم سال جاری مثبت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد: 10 هزار کلاس درس در استان قم دایر است که ممکن است بعضی از کلاس ها معلم نداشته باشیم که موارد خاص برای پیگیری و برطرف مشکل گزارش گردد.

رحیمی اعلام کرد: مدیران و معاونین آموزشی مدارس استان روند فعالیت های معلمان را نظارت می نمایند و در سطح بالاتر نیز گروه های آموزشی در نواحی و منطقه ها آموزش و پرورش این نظارت ها را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: انجمن اولیا و مربیان در حقیقت بازوی کمکی مدیران آکادمی ها برای مرتفع کردن مسائل هستند که از این عزیزان درخواست داریم در طول هفته ساعاتی را برای آنالیز مسائل در مدارس حضور داشته باشند.

او اضافه کرد: بعضی از اولیای دانش آموزان به علت اینکه به روش های تازه تدریس آشنایی لازم ندارند ممکن است در مورد نحوه تدریس معلمان انتقاداتی داشته باشند که البته در صورت صحیح بودن این مطالب رسیدگی های لازم صرحیمیورت می گیرد.

رحیمی مطرح کرد: در میان مدارس فرسوده استان قم 30 آکادمی استاندارد سازی شد و سایر مدارسی نیز که در زمینه سرمایش و گرمایش دچار مشکل هستند مورد آنالیز قرار خواهند گرفت و اقدامات لازم در این زمینه صورت مدیر کل آموزش و پرورش استان قم می پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در مورد استفاده از فضای مجازی برای امر آموزش اعلام کرد: در سند تحول آموزش و پرورش بر موضوع استفاده از عرصه فناوری های دیجیتال برای آموزش بهتر اشاره شده هر چند که در حال حاضر ورود گوشی های هوشمند به مدارس ممنوع است و فعالیت ها در فضای مجازی و شبکه شاد باید خارج از مدارس و در مواردی که معلم ضرورت می بینند استفاده گردد.

وبلاگ بام شهر قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استانداردسازی تجهیزات گرمایشی 30 آکادمی در استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی تجهیزات گرمایشی 30 آکادمی در استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید