اعلام آمادگی برای فعالیت 24 ساعته گمرکات دو کشور با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، آمادگی ایران برای ارائه هر نوع یاری و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه

به گزارش وبلاگ بام شهر، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و خزانه داری ترکیه روز پنجشنبه درباره تازه فرایند مقابله با بیماری کرونا در کشورهایشان تبادل نظر و بر همکاری دو کشور در این عرصه تاکید کردند.

اعلام آمادگی برای فعالیت 24 ساعته گمرکات دو کشور با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، آمادگی ایران برای ارائه هر نوع یاری و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ بام شهر، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر امور مالی و خزانه داری ترکیه روز پنجشنبه درباره تازه فرایند مقابله با بیماری کرونا در کشورهایشان تبادل نظر و بر همکاری دو کشور در این عرصه تاکید کردند.

محمود واعظی و آقای برات آلبایراک در این تبادل نظر، رایزنی نزدیکتر میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این تبادل نظر با قدردانی ارسال یاری های انساندوستانه ترکیه، گفت که ایران آماده ارائه هر نوع یاری و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به دولت دوست ترکیه است.

دو طرف در این گفت وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از گام های موثری که در فرایند توسعه و تسهیل همکاری های مالی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی، گمرکات دو کشور می توانند 24 ساعته در مورد نقل و انتقال کالا ها همکاری نمایند.

واعظی و آلبایراک در عین حال برضرورت تسهیل تبادلات تجار و بازرگانان دو کشور در شرایط کنونی و رسیدن به یک پروتکل دقیق بهداشتی تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آمادگی برای فعالیت 24 ساعته گمرکات دو کشور با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، آمادگی ایران برای ارائه هر نوع یاری و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی برای فعالیت 24 ساعته گمرکات دو کشور با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، آمادگی ایران برای ارائه هر نوع یاری و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید