انتشار لیست پردرآمدترین بازیکنان توسط فوربز؛ حضور مسی در رتبه اول

به گزارش وبلاگ بام شهر، مجله فوربز به عنوان یکی از معتبرترین نشریات در حوزه اقتصاد لیستی از پردرآمدترین بازیکنان دنیای فوتبال را منتشر کرده است که در آن مسی در رتبه اول واقع شده است.

انتشار لیست پردرآمدترین بازیکنان توسط فوربز؛ حضور مسی در رتبه اول

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بام شهر، در رتبه اول این لیست مورچه اتمی بارسلونا حضور دارد. درآمد مسی در سال گذشته طبق گزارش فوربز 126 میلیون دلار (98 میلیون پوند) بوده و او توانسته رونالدو را در این زمینه پشت سر بگذارد.

در رتبه دوم رونالدو قرار گرفته. مهاجم پرتغالی یوونتوس 117 میلیون دلار در سال درآمد دارد که بخش زیادی از این درآمد از طریق تبلیغات کسب شده است.

رتبه سوم و چهارم در اختیار پاریسن ژرمنی ها است. نیمار با 96 میلیون دلار در رده سوم حضور دارد و اختلاف فاحشی با رتبه های پایین تر از خود ایجاد کرده، زیرا امباپه به عنوان نفر چهارم 43 میلیون دلار در سال گذشته درآمد کسب کرده است.

رتبه پنجم به فرعون تعلق دارد. محمد صلاح با فاصله کمی نسبت به پوگبا که 34 میلیون دلار در سال گذشته کسب کرده و در رده ششم قرار گرفته است، با مبلغ 37 میلیون دلار در رده پنجم قرار گرفته است.

رتبه هفتم با 33 میلیون دلار در اختیار گریزمان است، گرت بیل با 29 میلیون دلار در رده هشتم قرار گرفته است، لواندوفسکی با 28 میلیون دلار نهم است و داوید دخیا با 27 میلیون در رده دهم پردآمدترین بازیکنان در سال گذشته قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتشار لیست پردرآمدترین بازیکنان توسط فوربز؛ حضور مسی در رتبه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار لیست پردرآمدترین بازیکنان توسط فوربز؛ حضور مسی در رتبه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید