اخبار اقتصادی

پلی استیشن 5 پرو برای موفقیت به دلیلی فراتر از جی تی ای 6 نیاز دارد

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد سونی در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل قدرتمندتر پلی استیشن 5 است و زودتر از آنچه فکرش را بکنید، آن را عرضه خواهد کرد. تحلیلگران با اطمینان پیش بینی کرده اند که دستگاه نو در خاتمه سال 2024 عرضه می شود و این در حالی است که...

2 اردیبهشت 1403

سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان وام بخوانند

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح پرداخت وام قرض الحسنه مهربانی ملی که با شعار سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است، متقاضیان می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک از مزایای این وام بهره مند شوند.

28 فروردین 1403

عوارض خروج از کشور 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافت

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، عوارض خروج از کشور 120 هزار تومان نسبت به سال قبل افزایش یافت.

26 فروردین 1403

آپدیت بزرگ اندروید از راه رسید

پس از مدت ها انتظار، سیستم به روزشده Find My Device اندروید رسماً دردسترس نهاده شد. این سیستم عملکردی مشابه Find My اپل دارد و به دارندگان محصولات اندرویدی امکان می دهد تا دستگاه های گم شده خود را پیدا نمایند.

20 فروردین 1403

تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد ، عکس

به تازگی معین شده که دو مدل وارداتی راو4 هیبرید و BZ3 از برند تویوتا که مربوط به جانبازان می شوند در گمرک جنوب کشور ترخیص شده اند.

19 فروردین 1403

سازندگان Like a Dragon: بازسازی یاکوزا 3 در آینده عرضه خواهد شد

رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku، توسعه دهنده سری Like a Dragon یا همان یاکوزا، به تازگی بیان کرده که می خواهد یاکوزا کیوامی 3 (Yakuza Kiwami 3) را در آینده بسازد.

18 فروردین 1403

سفر زمینی با سرعت 700 کیلومتر در ساعت، بزرگراه لوله ای در راه اروپا

یک لوله فولادی سفید به طول 420 متر که در کنار خط راه آهن در شمال هلند قرار گرفته و در معرض بادهای شدید واقع شده است، می تواند دروازه ای به سوی عصر جدیدی در حمل و نقل افراد و کالا باشد.

11 فروردین 1403

چگونه مراسم چهارشنبه سوری را به شکل باستانی برگزار کنیم

مراسم چهارشنبه سوری از آن رسومی است که با تمام تغییراتش در سال های اخیر، همچنان بخش های سنتی خود را حفظ نموده و به عنوان یکی از محبوب ترین جشن های ایران و فرهنگ ایرانی به جای مانده است. شکل امروزی تر این مراسم به صورت آتش بازی و ترقه بازی در خیابان و خوردن...

22 اسفند 1402

چرا بانک ها در حوزه گردشگری سرمایه گذاری نمی نمایند؟

مدیرعامل مجموعه سکوی پرتاب گردشگری گفت: بانک ها تمایل دارند در حوزه های نفت و انرژی، ساختمان و معدن و ... سرمایه گذاری نمایند و عمدتاً حوزه گردشگری هدف بانک ها نیست اما مجموعه ما کوشش دارد تا در این حوزه ورود کند.

20 اسفند 1402

آیا می توان بدون مدرک زبان به کانادا مهاجرت کرد؟

مهاجرت به کانادا بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه امکان پذیر است، اما مسیر دشوارتری را در پیش خواهد داشت. عدم ارائه مدرک زبان، باعث کسب امتیاز کمتر در سیستم مهاجرتی کانادا می گردد و شانس مهاجرت را پایین می آورد. بعلاوه، یافتن شغل و کسب عایدی در...

9 اسفند 1402

پروازهای ایرلاین های ایرانی به مالزی دوباره از سر گرفته شد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پروازهای ایرلاین های ایرانی به مالزی دوباره از سر گرفته شد.

9 اسفند 1402

نگاه به ماه از دید فضاپیمایی که چپ کرد!

یک لندر ماه متعلق به شرکت خصوصی آمریکایی که طی فرود روی سیاره واژگون شده بود، نخستین تصاویر خود از سطح ماه را به زمین ارسال کرده است.

8 اسفند 1402

بهترین قیمت تورهای نوروز 1403

تور نوروز 1403 می تواند بهترین فرصت برای علاقمندان به سفر به خصوص آنان که در طول سال مشغول به کار و فعالیت هستند، باشد. ایام نوروز که اولین روزهای فصل بهار هستند به دلیل آب و هوای مطبوع بهترین شرایط را برای گشت و گذار فراهم می کنند. اغلب کسانی که قصد مسافرت...

30 بهمن 1402

ضرغامی: مشکل بیمه راهنمایان گردشگری برای همیشه حل شد ، مهلت 48 ساعته رییس جمهور برای رفع مشکل بیمه راهنمایان

خبرنگاران: عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با حضور در پانزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در تهران گفت: مشکل بیمه راهنمایان گردشگری برای همیشه حل شد و بیمه راهنمایان دارای اعتبار سالیانه در بودجه کشور شد.

27 بهمن 1402

اگزینوس 2400 در اجرای بازی های سنگین پابه پای اسنپدراگون 8 نسل 3 پیش می رود

به تازگی یک کانال یوتیوبی با نام NL Tech سری گلکسی S24 اولترا با تراشه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 را در بازی های سنگین مورد آنالیز قرار داده و به نتایج جالبی هم رسیده است.

1 بهمن 1402

باید با شیبی مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان همدان حرکت کنیم

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، باید با شیبی مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان همدان حرکت کنیم.

24 دی 1402

تهیه مبل اقساطی در اصفهان

با توجه به گران شدن تمامی متریال برای فراوری مبلمان با کیفیت و بالا رفتن قیمت مبل، بیشتر افراد چه برای خرید مبل جهیزیه و یا مبل مصرفی خانه خود خرید مبل قسطی و ترجیحا خرید مبل با اقساط بلند مدت را انتخاب می نمایند. اگر قصد خرید مبل اقساطی در اصفهان را دارید...

23 دی 1402

مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد

ال جی در آستانه نمایشگاه CES 2024، از مانیتور جدیدی رونمایی نموده که با ویژگی های خیره کننده ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نمایشگر گیمینگ، مجهز به یک پنل 27 اینچی OLED است که از نرخ رفرش ریت شگفت انگیز 480 هرتزی پشتیبانی می نماید.

14 دی 1402

گلکسی S24 می آید تا رکورد S23 را بشکند!

زومیت نوشت: سامسونگ پیش بینی نموده است که گوشی های سری گلکسی S24 بسیار پرفروش تر از سری گلکسی S23 شوند.

8 دی 1402

آشنایی با برترین هتل های پوکت

اگر به دنبال برترین هتل پوکت هستید، پس حتما تصمیم گرفته اید به این شهر ساحلی خیره کننده سفر کنید! با وجود سواحل دیدنی و زیبا، معماری منحصر به فرد، زندگی شبانه و فضای دلنشین پوکت، قطعا سفر لذت بخشی در انتظارتان خواهد بود. پوکت یکی از شهرهای ساحلی معروف...

11 آذر 1402
تعداد: (351)