هتل الگانس؛ اقامتگاهی ارزان و پرطرفدار در شهر تفلیس

به گزارش وبلاگ بام شهر، هتل الگانس از هتل های ارزان و پرطرفدار در شهر تفلیس است. این هتل سه ستاره بوده و در میان دنیاگرد های شهر تفلیس محبوبیت دارد. شهر تفلیس به عنوان یکی از شهرهای مشهور در کل دنیا است و سالانه مسافران و دنیاگرد های زیادی برای تجارت و سرگرمی راهی این شهر می شوند. همیشه در هنگام سفر انتخاب محل اقامت از اهمیت زیادی برخوردار است و مسافرانی که هتل الگانس را برای اقامت خود برمی گزینند، برای سفرهای بعدی شان نیز مشتاق تر می شوند.

هتل الگانس؛ اقامتگاهی ارزان و پرطرفدار در شهر تفلیس

فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله اندکی از هتل واقع شده است و در عرض 10 دقیقه رانندگی می توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. در هنگام خرید بلیط هواپیما تفلیس با رزرو این هتل اقامتی خوش و به یادماندنی را تجربه می نمایند و بعلاوه اقامتتان همراه با آرامش خواهد بود. با انتخاب هتل زیبای Hotel Elegance Tbilisi می توانید از جاذبه های دیدنی شهر مانند کلیسای جامع تثلیث، پل صلح تفلیس، شهربازی متاتسمیندا و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان و چندین جای دیگر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل الگانس تفلیس

در قسمت ورودی لابی بخش پذیرش وجود دارد و در این بخش به صورت 24 ساعته فعالیت دارند و از مسافران در هر ساعتی با خوش رویی استقبال می نمایند. در هنگام اقامت در این هتل زیبا می توانید از خدماتی نظیر اینترنت وای فای رایگان بهره مند شوید. اینترنت در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. بعلاوه خدمات مربوط به لاندری مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی این هتل انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، در هتل Hotel Elegance Tbilisi محلی به عنوان پارکینگ تعیین شده است. پرسنل در این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند.

حیوانات خانگی در هتل الگانس تفلیس اجازه ورود ندارند. برای گشت وگذار در میان جاذبه های دیدنی می توانید از تاکسی سرویس بهره ببرید. در لابی بخشی به عنوان اتاق چمدان وجود دارد تا مسافرانی که اتاق خود را تحویل نگرفته اند یا تا زمان پروازشان چندین ساعت فرصت دارند، با خیال راحت می توانند وسایل و چمدان هایشان را به این قسمت بسپارند و از این فرصت استفاده نموده و به بازدید از جاهای دیدنی یا خرید بپردازند.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها

در هتل الگانس تفلیس 13 اتاق وجود دارد. انواع اتاق های موجود در هتل الگانس تفلیس عبارت اند از اتاق دوبل سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، اتاق سینگل و اتاق توئین. اتاق های این مجموعه به نحوی هستند که اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی گردد. بعلاوه همه اتاق ها به طور روزانه و رایگان نظافت می شوند. اقامت برای بچه ها نیز در هتل Hotel Elegance Tbilisi رایگان اعلام شده است.

در داخل اتاق ها می توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، میز کار، تلویزیون و تلفن، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی بهره مند شوید. بعلاوه در صورت اقامت در این هتل اگر به همراه خود وسایل ارزشمند دارید، گاوصندوق در داخل اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران هتل

با اقامت در این هتل در رستوران می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید که به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. بعلاوه برای سرو وعده های دیگر نیز می توانید به این رستوران بروید یا اینکه به رستوران های دیگر در سطح شهر رفته و انواع غذاهای گرجی را امتحان کنید.

فاصله هتل الگانس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان آزادی: 1.8 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: 2 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع تفلیس: 1.4 کیلومتر

فاصله تا سالن تئاتر و باله تفلیس: 2.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل الگانس؛ اقامتگاهی ارزان و پرطرفدار در شهر تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل الگانس؛ اقامتگاهی ارزان و پرطرفدار در شهر تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید