ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ بام شهر، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، عصر سه شنبه 25 خردادماه 1400، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد.

ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مرنام، لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

با اهدای این لوح تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه دهندۀ 5G در ایران، به نام یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در راستا دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید تقدیر شده است.

ایرانسل در سال 1399 هم، برای هفتمین سال متوالی، پیروز شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل امسال هم لوح تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید