همایشها و نمایشگاه ها

سازنده بالدورز گیت 3: دنباله بازی را نمی سازیم و خبری هم از محتوای دانلودی نخواهد بود

در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2024، سون وینکه (Swen Vincke)، بنیانگذار استودیوی لاریان (Larian Studios)، با افشای این موضوع که این استودیو قصد ندارد هیچگونه بسته الحاقی برای دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate 3) و یا چهارمین نسخه از این سری را منتشر کند، سر و صدای زیادی به پا کرد.

9 فروردین 1403

سفرنوروزی به زنده ترین گوشه تاریخ ایران

اینک که نرم نرمک بهار از راه می رسد، تبریز سبز و کهن نیز زیباتر و آراسته تر و مشتاق تر از هرسال، دروازه های تاریخی اش را در نوروز 1403 به روی مسافران مشتاقش می گشاید.

19 اسفند 1402

درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند

ایرنا و ایسنا/ براساس اخبار منتشر گشته، درباره کنترل قیمتها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی داده شده و دستگاه ها هم در حال کوشش هستند.

16 اسفند 1402

یشم های نفیس گنجینه کاخ گلستان به نمایش گذاشته می گردد

آفرین امامی گفت: این نمایشگاه دربرگیرنده آثار گنجینه کاخ گلستان از جنس یشم که نوعی سنگ گران قیمت و تزئینی است و به گفته اهل هنر و فن، حتی از طلا نیز ارزش بیشتری دارد در قالب نمایشگاه هندوستان در گلستان با همکاری و مشارکت مرکز فرهنگی سفارت جمهوری هند در...

12 اسفند 1402

دنا پلاس اتومات آپشنال چه امکاناتی دارد؟ بررسی افت شدید کیفیت خودرو

دنا پلاس اتومات آپشنال جایگزین دنا اتومات قبلی شد و خریداران سامانه قرار است این خودرو را تحویل بگیرند. امکانات این خودرو چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

21 بهمن 1402

باید با شیبی مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان همدان حرکت کنیم

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، باید با شیبی مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان همدان حرکت کنیم.

24 دی 1402

تهیه مبل اقساطی در اصفهان

با توجه به گران شدن تمامی متریال برای فراوری مبلمان با کیفیت و بالا رفتن قیمت مبل، بیشتر افراد چه برای خرید مبل جهیزیه و یا مبل مصرفی خانه خود خرید مبل قسطی و ترجیحا خرید مبل با اقساط بلند مدت را انتخاب می نمایند. اگر قصد خرید مبل اقساطی در اصفهان را دارید...

23 دی 1402

مانیتور گیمینگ تازه ال جی با رفرش ریت 480 هرتزی در CES 2024 رونمایی می گردد

ال جی در آستانه نمایشگاه CES 2024، از مانیتور جدیدی رونمایی نموده که با ویژگی های خیره کننده ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نمایشگر گیمینگ، مجهز به یک پنل 27 اینچی OLED است که از نرخ رفرش ریت شگفت انگیز 480 هرتزی پشتیبانی می نماید.

14 دی 1402

هوش مصنوعی موضوع غالب در نشست جهانی ایفلا است

به گزارش خبرنگاران، عصمت مومنی، معاون کتابخانه ملی ایران و نماینده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نشست جهانی ایفلا، در یادداشتی مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست جهانی را تشریح نموده است. متن یادداشت به این توضیح است:

6 شهریور 1402

تبادل نظر با حمیدرضا رامخو، مدیر زنجیره تامین رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

کیفیت، مهم ترین اصل واحد زنجیره تامین رونیکسرونیکس به کیفیت بالای محصولات خود شناخته می گردد؛ اصلی که در تمام پایه های این سازمان مشاهده می گردد. رونیکس به عنوان برندی پیشرو در صنعت ابزار ایران همیشه در پی برآورده کردن رضایت مصرف کنندگان در زمان استفاده...

15 مرداد 1402

مجموعه مقالات پنجمین همایش زبان ها و گویش های ایران منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی، کتاب مجموعه مقالات پنجمین همایش بین المللی زبان ها و گویش های ایران (گذشته و حال) به تلاش محمود جعفری دهقی از سوی انتشارات مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش های ایرانی...

2 مرداد 1402

ایجاد خط تراموا از ترمینال شرق به آزادی ظرف یک سال و هشت ماه ، شروع تحقیقات ایجاد ال آر تی در بزرگراه همت

شهردار تهران گفت: بناست به جای خط نخست بی آر تی، خط تراموا از ترمینال شرق تا میدان آزادی برای جابه جایی مسافران کشیده گردد و ظرف زمانی تکمیل این خط نیز از شروع پروژه یکسال و هشت ماه است.

2 خرداد 1402

چگونه Breath of the Wild همه چیز را برای زلدا تغییر داد؟

سال ها پیش از آنکه توسعه بازی افسانه زلدا: اشک های پادشاهی (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom) شروع شود و دقیقاً قبل از اینکه درهای نمایشگاه E3 2016 باز شود، به یاد دارم که به همراه چند رسانه در اتاقی نشسته بودیم و آن ها درباره این تصمیم نینتندو صحبت می کردند که چرا آن...

31 اردیبهشت 1402

عرضه مجاز در نمایشگاه کتاب تهران

جواد ترشیزی، نویسنده مشهدی در گفت و گو با خبرنگاران در خراسان رضوی، با اشاره به انتخاب نام کتاب گفت: مجاز به نحوی به خطی نامرئی در این کتاب اشاره دارد که هر 7 داستان این کتاب را به هم مرتبط می نماید.

21 اردیبهشت 1402

BYD سی گل؛ این خودرو مقرون به صرفه تا 6 ماه دیگر پرفروش ترین چین خواهد بود!

بی وای دی طی نمایشگاه بین المللی خودرو شانگ های 2023 از محصول بسیار کوچک نو خود با نام سی گل (Seagull) رونمایی کرد. هاچ بک سگمنت بی سی گل یک موفقیت بزرگ تجاری برای BYD محسوب می گردد، زیرا همان ابتدا 10 هزار ثبت سفارش طی 24 ساعت را رکورد زده است.

5 اردیبهشت 1402

گزینه خارجی در کنار قلعه نویی روی نیمکت ایران ، زمان تصمیم نهایی برای انتخاب مربی تیم ملی

رئیس فدراسیون فوتبال به گزینه خارجی برای مربیگری تیم ملی فوتبال در کنار امیر قلعه نویی است.

15 فروردین 1402

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله ویستامدیا که بازوی ایرانسل در فراوری و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس های لنز، دانا،...

26 اسفند 1401

گران ترین خودروی چینی در راه ایران، عکس

دیجیاتو نوشت: هایما 7X به عنوان گران ترین خودروی این برند با مشخصات فنی و در دو تیپ 5 و 7 نفره به وسیله ایران خودرو به بازار معرفی شده است.

16 اسفند 1401

جدیدترین خبر از شرایط سلامتی وزیر ورزش

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه نخستین نمایشگاه سلامت بنیان، با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط سلامت وزیر ورزش، گفت: در وهله اول از همکارانم در استان کرمان تشکر می کنم. سانحه بسیار شدید بود. زیرا فقط یک سقوط نبود، بلکه تکان های شدیدی هم وجود داشته...

8 اسفند 1401

معرفی زنجیره اقتصاد زیارت به عنوان الگو و پیشران پیشرفت خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، معرفی زنجیره اقتصاد زیارت به عنوان الگو و پیشران پیشرفت خراسان رضوی در نمایشگاه گردشگری صورت می گیرد.

21 بهمن 1401
تعداد: (73)