شرح معاون شهردار در خصوص قراردادهای تحویل اتوبوس ، فروزنده: 14 هزار و 845 میلیارد تومان برای حمل و نقل اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ بام شهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، گفت: اعتبار مصوب شورا برای حمل و نقل20 هزار و 785 میلیارد تومان بوده و 14 هزار و 845 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

شرح معاون شهردار در خصوص قراردادهای تحویل اتوبوس ، فروزنده: 14 هزار و 845 میلیارد تومان برای حمل و نقل اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ بام شهر، لطف اله فروزنده در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا امروز 32 هزار میلیارد تومان عایدی نقد داشتیم، اظهار کرد: 50 درصد بودجه سال جاری محقق شده است.10 هزار میلیارد تومان بودجه غیرنقد نیز محقق شد که در سیستم ثبت نشده است.

او با بیان اینکه در قرارداد اسنا 25 درصد نقد، 25 درصد ملک و 50 درصد تسهیلات است، یادآور شد: ما با شرکت عقاب تقریبا تسویه و یاری نموده ایم که اتوبوس ها را تحویل دهد. باید پیش پرداخت هزار و 500 دستگاه را پرداخت می کردیم که هزار دستگاه پرداخت شده و هزار فقره ملک نیز باید تحویل می دادیم، نقل و انتقال انجام خواهد شد و قرار بر این است که ماهیانه یکصد دستگاه اتوبوس به ما تحویل دهند.

فروزنده با تأکید بر اینکه تسهیلات در قرارداد با اسنا نیز با بانک تجارت هماهنگ شده است، توضیح داد: این شرکت نیز تعهد داده که 200 دستگاه اتوبوس را تحویل دهد. با سبلان خودرو نیز پیش پرداخت مینی بوس ها را انجام داده ایم.

او با بیان اینکه در بودجه هشت هزار میلیارد تومان به صورت پنج هزار میلیارد تومان نقد و سه هزار میلیارد تومان غیرنقد برای تأمین اتوبوس پیش بینی شده است، اظهار کرد: این در حالیست که باید 17 هزار میلیارد تومان عمل کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ما اعتبار، تخصیص، نقدینگی و هزینه را داریم، یادآور شد: معمولاً تا هزینه ها ثبت گردد، یکسال زمان می برد. اعتبار مصوب شورا برای حمل و نقل20 هزار و 785 میلیارد تومان بوده و 14 هزار و 845 میلیارد تومان تخصیص یافته است. از این اندازه 10 هزار میلیارد تومان نقد و مابقی غیر نقد است.

او اضافه کرد: ما نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان به بدنه تزریق نموده ایم به صورتی که در شرکت مترو، اعتبار مصوب دو هزار و 536 میلیارد تومان بوده و دو هزار و 721 میلیارد تومان پرداخت کردیم. در اتوبوسرانی نیز هفت هزار و 890 میلیارد تومان بوده که چهار هزار و 29 میلیارد تومان به صورت نقد پرداخت کردیم. ما در پی ارائه متمم بودجه هستیم تا اعتبار حمل و نقل افزایش پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرح معاون شهردار در خصوص قراردادهای تحویل اتوبوس ، فروزنده: 14 هزار و 845 میلیارد تومان برای حمل و نقل اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون شهردار در خصوص قراردادهای تحویل اتوبوس ، فروزنده: 14 هزار و 845 میلیارد تومان برای حمل و نقل اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید