تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد ، عکس

به گزارش وبلاگ بام شهر، به تازگی معین شده که دو مدل وارداتی راو4 هیبرید و BZ3 از برند تویوتا که مربوط به جانبازان می شوند در گمرک جنوب کشور ترخیص شده اند.

تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بام شهر و براساس گزارش اسب بخار، شرکت برساوش پیش تر اعلام نموده بود که میخواهد دو مدل نو از تویوتا یعنی راو4 هیبرید و BZ3 را برای جانبازان واجد شرایط وارد کند. در این راستا امروز عکس هایی از گمرک جنوب کشور منتشر شد که نشان می دهد فرآیند ترخیص تعدادی از راو4ها و BZ3های وارداتی شرکت برساوش صورت گرفته. به این ترتیب به زودی باید منتظر حضور این دو مدل تویوتا در نمایندگی های تویوتا باشیم.

در خصوص کشور مبدا واردات تویوتا ها هم می توان گفت که با توجه به تحریم های حاکم، وارد نمایندگان هم چنان مجبور اند از شرکای چینی و مونتاژکار تویوتا محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند و به ایران بیاورند. در نتیجه راو4ها و BZ3های وارداتی جانبازان نیز مانند دیگر تویوتاهای وارداتی نظیر کرولا و لوین در چین مونتاژ شده اند و سپس فرآیند واردات آن ها به وسیله شرکت های ایرانی صورت گرفت.

به طور کلی با اقدامات اخیر واردنمایندگان در راستای تامین خودروهای مربوط به جانبازان، احتمال می رود فرایند تهیه خودروهای مربوط به این عزیزان آغاز شده و قرار است به زودی شاهد حضور و تحویل وارداتی های جانبازان باشیم.

مشخصات فنی تویوتا BZ3

تویوتا bZ3 یک سدان محور عقب است. این خودرو از دو نوع موتور الکتریکی با خروجی های 181 اسب بخار در مدل پایه و 241 اسب بخار در مدل فول عرضه خواهد شد. حداکثر سرعت این خودرو روی عدد 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مدل پایه از پک باتری 49.92 کیلووات ساعتی بهره مند است که با این باتری ها می تواند 517 کیلومتر را طبق چرخه CLTC بپیماید. با توجه به سقف دلاری ایران برای واردات، قطعاً تنها شاهد نسخه محور عقب این خودرو در کشور خواهیم بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتاهای وارداتی از گمرک ترخیص شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید