جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش وبلاگ بام شهر، دستورالعمل برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاونت تحقیقات دانشگاه ابلاغ شد.

جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ بام شهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال 1400 را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تحقق بخشی از اهداف اعلام شده در بند 2-7 سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور حضور یکپارچه و برگزاری هماهنگ مراسم هفته پژوهش و فناوری در سال جاری، همگام با ستاد ملی هفته پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد های هفته پژوهش و فناوری مستقر در مراکز استان ها و براساس شرایط فراگیری بیماری کرونا، استان ها و واحد های دانشگاهی تابع آن ها می توانند با همکاری ستاد پژوهش و فناوری استان و با رعایت نکات لازم و تمام دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا مراسم هفته پژوهش و فناوری در بازه زمانی دهه آخر آذرماه برگزار کنند.

براساس این دستورالعمل؛ ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان ها با عضویت رئیس استان (رئیس ستاد)، رئیس شورای پژوهش و فناوری استان، دو تن از رؤسای واحد های دانشگاهی استان و یک تا سه تن از معاونان پژوهشی و فناوری یا معاونان علمی آن استان تشکیل شود.

همچنین ستاد هفته پژوهش و فناوری در واحد های دانشگاهی با عضویت رئیس واحد (رئیس ستاد)، معاون پژوهش و فناوری یا معاون علمی واحد (دبیر ستاد)، معاونان و سه تن از اعضای هیأت علمی واحد به همراه مسئول روابط عمومی واحد (اعضای ستاد) تشکیل شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است که واحد های دانشگاهی با درجه ویژه، سطح 1 و سطح 2 می توانند به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران متناسب با گروه های آموزشی هفتگانه (علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی، معماری، کشاورزی، دامپزشکی، علوم پایه و علوم پزشکی علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) یک پژوهشگر نمونه و واحد های سطح 3 تا سه پژوهشگر دارای شرایط را انتخاب و پس از اخذ تأیید استان، مورد تقدیر قرار دهند.

براساس این دستورالعمل؛ ستاد هفته پژوهش و فناوری استان موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن بررسی و تأیید امتیاز های پژوهشگران منتخب معرفی شده از سوی واحد ها با شاخص های مربوطه، پژوهشگرانی را که در سه سال گذشته انتخاب و معرفی نشده اند را انتخاب کرده، ضمن تأیید و اعلام به واحد های دانشگاهی، نفرات اول پژوهشگران در هر یک از گروه های هفت گانه (علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، کشاورزی، دامپزشکی، علوم پایه، علوم پزشکی علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) را به عنوان پژوهشگر برگزیده استان تشویق کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید