جهانبخش در آخرین جدال مقابل بنفیکا!

به گزارش وبلاگ بام شهر، تیم فوتبال فاینورد هلند که علیرضا جهانبخش را مثل دو سال گذشته در اختیار دارد، از ساعت 17:30 امروز در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل در استادیوم د کویپ روتردام به مصاف بنفیکا، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال، رفته است.

جهانبخش در آخرین جدال مقابل بنفیکا!

رقابت تدارکاتی قهرمانان فصل قبل لیگ های هلند و پرتغال در حالی امروز برگزار می گردد که این آخرین بازی محبت آمیز هر دو تیم است و علیرضا جهانبخش در ترکیب ابتدایی فاینورد حضور دارد و در سمت مقابل، بنفیکا با بهره مندی از ستاره هایی مثل آنخل دیماریا، گونسالو راموس، ژوآئو ماریو و... بازی را آغاز می نماید.

علیرضا جهانبخش که سه روز قبل در ملاقات تدارکاتی مقابل ویارئال اسپانیا از ابتدای نیمه دوم به ترکیب فاینورد اضافه شد و در حضور تعویضی خود توانست تک گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند، امروز با نظر آرنه اسلوت به جمع 11 بازیکن اصلی قهرمان لیگ هلند بازگشته و در خط حمله حضور دارد.

ستاره ایرانی فاینورد که در ملاقاتهای تدارکاتی اخیرشان حضور تعویضی در زمین داشت، پس از درخشش در مسابقات محبت آمیز امروز به جمع نفرات اصلی رسیده و مقابل بنفیکا به میدان رفته است.

جهانبخش در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند 28 بار به میدان رفت که پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد و قهرمانی این رقابت ها را همراه با تیمش تجربه کرد که امیدوار است در فصل تازه نیز نمایش موثری در راه موفقیت تیمش در مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

تیم فوتبال فاینورد روز آدینه هفته جاری در ملاقات سوپر کاپ فصل 23-2022 فوتبال هلند ملاقات حساسی را مقابل آیندهوون برگزار می نماید که یاران جهانبخش امیدوار به کسب قهرمانی هستند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "جهانبخش در آخرین جدال مقابل بنفیکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش در آخرین جدال مقابل بنفیکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید