خبرنگاران شهردار تهران در خیابان ولیعصر (عج) چنار کاشت

به گزارش وبلاگ بام شهر، تهران- خبرنگاران- شهردار تهران به مناسبت هفته درختکاری در خیابان ولی عصر (پایین تر از میدان منیریه) یک درخت چنار کاشت.

خبرنگاران شهردار تهران در خیابان ولیعصر (عج) چنار کاشت

به گزارش عصر سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، پیروز حناچی در حاشیه مراسم درختکاری که با حضور تعدادی از مقامات شهرداری تهران از جمله علی محمد مختاری رییس سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران و شهردار منطقه 11 برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته درختکاری با وجود شرایط سخت تلاش کردیم با رعایت همه جوانب این آیین قدیمی و صحیح را در اسفند پاس بداریم.

وی افزود: در خیابان ولیعصر (عج) ظرف 3 سال گذشته هر سال بیش از یک هزار اصله درخت چنار با بن 13 سال به بالا کاشته شده که از این تعداد تنها 3 درصد خشک شده اند.

شهردار تهران ادامه داد: امسال همزمان با هفته درختکاری (15 تا 21 اسفندماه)، درختان را پایین تر از میدان منیریه در جایی از خیابان ولیعصر که تراکم فضای سبز آن قدری کمتر هست، کاشتیم و امیدوارم این درختان که کاشته می شود سبز و ریشه دار شده و یادگاری برای این دوره شود.

حناچی درباره اقدامات شهرداری برای مقابله با کرونا نیز گفت: اقداماتی که قبلا تعهد کرده ایم مثل ضدعفونی معابر شهری و ایستگاه های مترو و بی. آر. تی و ناوگان حمل و نقل شهری کماکان انجام می شود جلسات کاری شهرداری را هم به صورت غیر حضوری برگزار می کنیم اگر مردم همراهی لازم را داشته باشند قطعا با کمترین آسیب از قله اپیدمی عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اپیدمی ها از قاعده علمی تبعیت می کنند و اگر مردم رعایت کنند زودتر از این قله عبور می کنیم.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تا به امروز به بیش از 100 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 8 هزار و 42 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به 2هزار و 731 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهردار تهران در خیابان ولیعصر (عج) چنار کاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار تهران در خیابان ولیعصر (عج) چنار کاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید