خودرو نو سانرا؛ کوچک و قدرتمند از چین!

به گزارش وبلاگ بام شهر، سانرا کمپانی چینی فعال در زمینه فراوری وسایل نقلیه الکتریکی بویژه انواع دوچرخه و اسکوتر است. این کمپانی 2 خودرو را نیز در محصولات خود دارد که یکی از آن ها i03A نام دارد. سانرا در بازار چین از 12360 قیمت می خورد.

خودرو نو سانرا؛ کوچک و قدرتمند از چین!

به گزارش عصر ایران، این خودروی کوچک به مدت 3 سال یا 120 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر باشد) به وسیله تولیدکننده گارانتی می گردد.

سانرا آی 03 آ در کلاس خودرو های هاچ بک قرار می گیرد و از منظر ابعاد برابر با 3288 میلیمتر در طول، 1670 میلیمتر در عرض و 1654 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2185 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 128 میلیمتر و وزن خالص آن 1010 کیلوگرم است.

سانرا در بخش پیشرانه میزبان تپنده الکتریکی 45 کیلوواتی (60 اسب بخار) با گشتاور 150 نیوتن متر است. انرژی مورد احتیاج پیشرانه در تریم پایه از بسته باتری 31.46 کیلووات ساعت تامین می گردد که برد حرکتی 318 کیلومتر را فراهم می نماید. این باتری لیتیمی برای شارژ کامل با شارژر استاندارد به 12 ساعت زمان احتیاج دارد.

این سانرا با توجه به خروجی پیشرانه 60 اسب بخاری خود، در مقایسه با سایر خودرو های کوچک این کلاس یک گزینه قدرتمند محسوب می گردد که آن را از یک محصول درون سازمانی و مختص خدمات داخل شرکتی به خودرویی شهری و مناسب مکان های شلوغ تبدیل می نماید.

باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید که طی 45 دقیقه ظرفیت آن از 30 به 80 درصد می رسد.

بیشینه سرعت 100 کیلومتر برساعت محاسبه شده و در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است. سانرا طی 18 ثانیه از حالت توقف کامل به بیشینه سرعت خود می رسد.

منبع: فرارو

به "خودرو نو سانرا؛ کوچک و قدرتمند از چین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو نو سانرا؛ کوچک و قدرتمند از چین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید