دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند

به گزارش وبلاگ بام شهر، خبرنگاران/همدان فرماندار اسدآباد گفت:باید دانشگاه های سطح شهرستان از هم اکنون تمهیدات لازم برای بازگشایی را پیش بینی نموده و آمادگی کامل برای بازگشایی داشته باشند.

دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند

سعید کتابی در کمیسیون دانشجویی شهرستان اظهار کرد:در هر صورت بازگشایی دانشگاه ها واکسیناسیون و کارت واکسن دانشجویان ،کادر آموزشی ،هیئت علمی و کادر اجرایی ضرورت دارد.

وی بعلاوه با تاکید بر نظارت ویژه و بازرسی از خوابگاه های دانشجویی شهرستان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نیز واکسیناسیون عوامل خوابگاه دانشجویی توضیح داد: با توجه تجمعی بودن خوابگاه های دانشجویی توجه به رعایت دستور العمل های بهداشتی خوابگاه ها به وسیله بازرسان نظارتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

کتابی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه سیدجمال یک برند برای شهرستان به شمار می رود و این دانشگاه اقدامات خوبی در زمینه های مختلف داشته که امیدواریم مثمر ثمر قرار گیرد، افزود: با توجه به دانشکده مستقل علوم پزشکی شهرستان در شیوع کرونا این شهرستان خوشبختانه در رابطه با تهیه دارو ،و واکسن و رپید تست تا به امروز هیچ مشکل و نگرانی نداشته است.

وی وجود دانشگاه ها در شهرستان را یک ظرفیت بزرگ برای دیار سید جمال دانست و توضیح داد: بزرگ ترین آرمان همه جوامع بشری دستیابی به پیشرفت وتوسعه بوده و دانشگاه ها دارای ظرفیت های عظیمی هستند که میتواند درخدمت توسعه شهرستان قرارگیرد.

کتابی با اشاره به ارتباط دانشگاه با توسعه خاطر نشان کرد : دانشگاهها از نظر تامین نیروی انسانی کارآمد و افزایش کارایی و بهره وری افراد و از جهت توسعه مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه مالی کشور موثر بوده و برای توسعه مالی ،اجتماعی و سیاسی کشور نقش زیر بنایی دارند .

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بام شهر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد ،کتابی افزود:دانشگاه باید محیطی مناسب برای تربیت دانشجویانی پرسشگر باشد که با ایجاد روحیه نشاط، شادابی همراه با تحصیل علم برای دانشجویان موجبات به ثمر نشستن استعدادها و تلاشها را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید