در امتیازهای حساس دچار اشتباه شدیم، بازی تماشاگر پسندی شد

به گزارش وبلاگ بام شهر، تیم والیبال کاله در دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر پیروز شد تیم رده دومی پیکان را شکست دهد.

در امتیازهای حساس دچار اشتباه شدیم، بازی تماشاگر پسندی شد

بهروز عطایی در گفتگو با وبلاگ بام شهر پس از پیروزی مقابل تیم پیکان گفت: پیش بینی بازی سختی مقابل تیم دوم جدول را داشتیم. پیکان چهار ملی پوش در اختیار دارد و همین کار را برای هر تیمی سخت می کند. هر دو تیم اطلاعات خوبی از یکدیگر داشتند و شناسایی خوبی صورت گرفته بود.

سرمربی تیم والیبال کاله ادامه داد: در دو ست اول و دوم در امتیازهای حساس بازیکنان دچار اشتباه شدند و جریان بازی به سود پیکان رقم خورد اما در ست سوم با ایجاد تغییرات پیروز شدیم تمرکز را به تیم بازگردانیم و بازی را در کنترل خود در آوردیم.

وی اضافه نمود: بازی قابل قبولی از سوی هر دو تیم انجام شد و در نهایت نتیجه را به سود خود رقم زدیم. بازی تماشاگر پسندی بود و هر کس که در سالن حضور داشت از تماشای آن لذت برد.

عطایی درباره تعطیلی 50 روزه لیگ نیز گفت: قطعاً این تعطیلی بر روی تیم های که ملی پوشان زیادی داشتند تاثیر گذار تر بود. به هرحال پای منافع ملی در میان بود و الویت فدراسیون تیم ملی بودف خوشحالیم که درنهایت منجر به صعود تیم ملی به المپیک شد. تصمیم با موافقت تمام باشگاه ها گرفته شد و فکر نمی کنم تیمی دچار مشکل شده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "در امتیازهای حساس دچار اشتباه شدیم، بازی تماشاگر پسندی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در امتیازهای حساس دچار اشتباه شدیم، بازی تماشاگر پسندی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید