عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، جلوی VAR را بگیرید!

به گزارش وبلاگ بام شهر، در یکی از بازی های مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا شب گذشته تیم پورتو پرتغال در استادیوم المپیک رم میهمان لاتزیو ایتالیا بود که این بازی با نتیجه 2 - 2 به انتها رسید. در این بازی ابتدا تیم لاتزیو با گل دقیقه 19 ایموبیله از پورتو پیش افتاد اما مهدی طارمی در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، جلوی VAR را بگیرید!

این پنالتی ماجرای عجیبی داشت. داور این مسابقه ابتدا سرنگونی طارمی در محوطه جریمه لاتزیو را تمارض تشخیص داد و مهاجم ایران را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه و با بازبینی این صحنه در VAR داور تصمیمش را تغییر داد و پنالتی به سود پورتو اعلام شد.

اما این خاتمه کار طارمی نبود. این بازیکن در دقیقه 68 یک پاس چیپ و دیدنی به اوریبه داد و او هم گل دوم پورتو را به ثمر رساند. لاتزیو هم هرچند در دقیقه 94 گل تساوی را به ثمر رساند اما پورتو با برد 2-1 بازی رفت، صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرد.

اعلام پنالتی روی مهدی طارمی هرچند با یاری VAR قطعی اعلام شد اما انتقاد مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو را در استفاده از یاری داور ویدئویی برای مشخص پنالتی در پی داشت.

ساری در این خصوص گفت: فکر می کنم این اولین موردی است که در آن یک شبیه سازی و تمارض، به پنالتی تبدیل می گردد.

سرمربی لاتزیو اضافه نمود: من آنجا بودم که داور صحنه را آنالیز کرد. شما نمی توانید پنالتی را روی یک تصویر ثابت مشخص کنید.

ساری تاکید نمود: پای میلینکوویچ هرگز به سمت بازیکن (طارمی) حرکت نمی کند بلکه برعکس این اتفاق می افتد. این یک جستجوی واضح برای گرفتن خطا است.

وی در ادامه با اشاره به نقدها گاسپرینی سرمربی تیم آتالانتا از یاری داور ویدئویی، یادآور شد: گاسپرینی درست می گوید. بیایید آنها را تشویق کنیم تا جلوی استفاده از VAR را بگیرند. نمی توان با پنالتی ها شوخی کرد، آن ها بازی ها را مشخص می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، جلوی VAR را بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت سرمربی لاتزیو از پنالتی طارمی، جلوی VAR را بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید