واکنش جالب طارمی به حضور در لیگ عربستان

به گزارش وبلاگ بام شهر، مهدی طارمی یکی از ستاره های تیم ملی بود که در بازگشت به تهران روبه روی دوربین خبرنگاران ایستاد و به پرسش مطروحه درباره خودش و شرایط تیم ایران پاسخ داد. او حرف های جالبی بر زبان آورد که مشروح صحبت هایش را در ادامه می خوانید:

واکنش جالب طارمی به حضور در لیگ عربستان

**دستاورد کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی بود

باید در این تورنمنت شرکت می کردیم. مهم ترین دستاورد این تورنمنت این بود که ذهنیت قهرمانی در بچه ها پرورانده شد. به نظرم خیلی چیز مهمی است. این جام گرفتن انگیزه ای می شود تا در جام ملت های آسیا با اعتمادبه نفس بالاتری حاضر شویم.

**آقای گلی در کافا و جایزه ویژه؟

هیچ کس به طور فردی نمی تواند در رشته گروهی به موفقیت برسد. این از تلاش همه بچه ها می آید و از آنها تشکر می کنم که به من کمک کردند تا گل های زیادی بزنم.

**پاسخ به انتقادها درباره شرکت در تورنمنت کافا

شما وقتی مقابل تیم های بزرگتر بازی می کنید کیفیت تیم بالاتر می رود، ولی ما در این تورنمنت توانستیم به اهداف مان برسیم و پلن ها را انجام دهیم. همانطور که گفتم مهم ترین دستاور این بازی ها همان ذهنیت قهرمانی است که باید در بچه ها به وجود می آمد.

**این روال نباید ادامه داشته باشد

قطعاً باید از این به بعد بازی های محبت آمیز قوی تری باشد تا نقاط ضعف و قوت مان را پیدا کنیم و بهبود ببخشیم. اگر بخواهد این روال ادامه داشته باشد قطعاً در جام ملت ها مشکل خواهیم داشت.

**مقصد فصل نو در اروپا یا عربستان؟

ان شاءالله در آینده متوجه خواهید شد!

**مصدومیت علیرضا و سعید به تیم شوک داد

بازیکنان ما بیشترا از اروپا آمدند و خستگی آنها بیشتر است. بعد از یک فصل دراز مدت و جام جهانی که در نیم فصل بود فشار زیادی روی بیشتر بازیکنان بود. این هم خیلی روی بچه ها تأثیر گذاشت. اول بازی هم اتفاق بدی برای بچه ها افتاد و خدا را شکر برخورد علیرضا بیرانوند و سعید عزت الهی به خیر گذشت. بعد از آن به تیم شوک وارد شد؛ متأسفانه نتوانستیم خوب بازی کنیم، ولی رفته رفته بهتر شدیم. نیمه دوم هم یک گل زدیم و بعد طبیعی است وقتی در فینال یک گل زدید مقابل حریفی که در زمین خودش بازی می کند و تیم قابل احترامی است؛ پرس شان را بالاتر آوردند و ما هم می خواستیم بردمان را حفظ کنیم. همانطور که گفتم ذهنیت قهرمانی برای ما خیلی مهم تر بود و ما ریسک نکردیم تا خدای ناکرده اتفاق دیگری بیفتد.

**ماجرای استوری مشترک و نمایش اتحاد

وقتی یک تیم متحد است، چنین استوری منتشر می شود. در هر زمینه ای منتقد وجود دارد. شما نمی توانید همیشه بگویید من کامل هستم؛ هیچ بازیکنی و هیچ تیمی کامل نیست. ما به همه احترام می گذاریم و تمام سعی مان را می کنیم که پرچم ایران را هر روز بالاتر ببریم.

**حضور سه بازیکن بوشهری در خط حمله تیم ملی؟

اوضاع خط حمله تیم ملی خوب بود. محبی و قایدی هم تازه به اردو اضافه شدند و به زمان نیاز دارند تا خودشان را بیشتر نشان دهند. قطعاً در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

منبع: فرارو

به "واکنش جالب طارمی به حضور در لیگ عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب طارمی به حضور در لیگ عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید