صغیر و کبیر می خواهند رونالدو را ببینند!

به گزارش وبلاگ بام شهر، شاید در دقایقی حتی خود طرفداران پرسپولیس یادشان برود که رونالدو رقیب آنهاست و بازار کوشش و رقابت برای گرفتن سلفی با فوق ستاره فوتبال دنیا داغ خواهد شد.

صغیر و کبیر می خواهند رونالدو را ببینند!

به گزارش ورزش سه، سفر رونالدو به تهران، مهم ترین سفر یک شخصیت ورزشی در سال های اخیر به مرکز ایران است و با توجه به طرفداران پرشمارش در ایران، این یک اتفاق کم سابقه در ورزش ایران محسوب می گردد و حتی از سفر ژاوی به ایران نیز هیجان انگیزتر است.

باتوجه به محبوبیت کریستیانو در میان علاقمندان به فوتبال در ایران، صف طویلی از درخواست برای حضور در استادیوم زیاد شده و افراد زیادی برای تماشا رونالدو کوشش می نمایند.

پرسپولیس در این بازی از همراهی تماشاگران محروم است، اما چند مکان وجود دارد که مردم می توانند شانس تماشا این فوق ستاره را داشته باشند. یکی از این مکان ها فرودگاه است که قطعا با اسکورت ویژه از CIP خارج می شوند و این شانس فقط برای افرادی که در آن موقع در CIP حاضرند وجود دارد.

مکان دیگر هتل اسپیناس پالاس تهران است که سه طبقه آن در اختیار سفارت عربستان در تهران قرار گرفته است و رونالدو هم به همین مکان منتقل می گردد و شاید در سوئیت مجلل این هتل اقامت کند. به این ترتیب هیچ مسافر دیگری شانس ملاقات اتفاقی با اعضای تیم النصر را نخواهد داشت.

النصر در استادیوم آزادی یک تمرین دارد و وبلاگ بام شهر حاضر در استادیوم شانس تماشا و تهیه گزارش از او را خواهند داشت و البته امیدوارند او در نشست خبری النصر نیز شرکت کند تا بتوانند از فوق ستاره پرتغالی سوالات شان را به طور مستقیم بپرسند. البته بدون شک در این صورت رونالدو با درخواست های زیادی برای گرفتن سلفی روبرو خواهد شد.

در روز بازی هم این تیم در شرایط قرنطینه در هتل تمرین سبکی خواهد داشت و وعده های غذایی این تیم نیز در شرایط ویژه سرو می گردد و ورود افراد غیر ممنوع است تا به این ترتیب شانس ملاقات طرفدار با رونالدو و ستار های النصر حداقل باشد.

افراد زیادی از کارکنان هتل، فرودگاه، استادیوم و... هم خودشان و هم بچه ها شان شیفته رونالدو هستند و دنبال ملاقات و گرفتن عکسی یادگاری با او در تهران هستند. باید دید چند نفر در نهایت پیروز به این کار خواهند شد.

ای اف سی در نامه خود با باشگاه پرسپولیس تعداد میهمان و همراهان این تیم را تنها 27 نفر اعلام نموده است و مثل بازی های داخلی خبری از پر شدن جایگاه VIP در بازی های بدون تماشاگر نخواهد بود. چه حیف که در این مسابقه قرار است سکو های خالی توی ذوق بزند.

منبع: فرارو

به "صغیر و کبیر می خواهند رونالدو را ببینند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صغیر و کبیر می خواهند رونالدو را ببینند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید