زمان اعمال رتبه بندی معلمان معین شد

به گزارش وبلاگ بام شهر، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تخصیص 25 هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی معلمان اطلاع داد.

زمان اعمال رتبه بندی معلمان معین شد

بنابراین برای این که اجرایی گردد به تصویب نهایی مجلسی ها احتیاج دارد. آنطور که منادی گفته، در جلسه علنی مجلس ماده چهار این لایحه مورد آنالیز نهاده شد اما به علت ابهام موجود مجددا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بازگشت.

قرار است کمیسیون امروز و سه شنبه ابهامات لایحه را رفع کند و از یکشنبه آینده دوباره برای تصویب نهایی به صحن برگردد. مجلس ها زمان نهایی شدن این مصوبه را نهایتا تا سرانجام هفته آینده اعلام نموده اند.

پس از تصویب نهایی در مجلس، مصوبه به شورای نگهبان می رود. پس از ابلاغ لایحه مدتی طول می کشد تا دولت آیین نامه آن را تهیه کند. اما مجلسی ها قول داده اند که این قانون این لایحه ظرف 45 روز آینده نهایی خواهد شد.

بعلاوه رادیو پیغام نیز ضمن اعلام موافقت دولت با لایحه 25 هزار میلیارد تومانی برای رتبه بندی معلمان، خبر داده که با تصویب نهایی این لایحه در مجلس از 31 شهریور سال 1400 اعمال گردد.

پس از ارزیابی معلمان در نظام سنجش صلاحیت، برای آنها گواهینامه صادر می گردد و البته هر چند سال یک بار به روز خواهد شد، این گواهینامه معلمان را در امتیازهای رتبه بندی طبقه بندی می نماید و در ادامه مزایایی همانند کسب پست های مدیریتی، شرکت در آزمون هایی مانند خارج از کشور یا حضور در گروه های آموزشی را برای آنها به همراه دارد.

منبع: تجارت نیوز

به "زمان اعمال رتبه بندی معلمان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعمال رتبه بندی معلمان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید