شیرهای گرسنه گراز نگون بخت را از لانه اش بیرون کشیدند

به گزارش وبلاگ بام شهر، شیرهای گرسنه یک گراز نگون بخت را از لانه اش بیرون کشیدند

شیرهای گرسنه گراز نگون بخت را از لانه اش بیرون کشیدند

سه شیر گرسنه با کوشش بسیار پیروز شدند یک گراز وحشی را از لانه اش بیرون بکشند.

به گزارش وبلاگ بام شهر، خوان پینتو که توانست این صحنه نفس گیر را ثبت کند می گوید: درختان بی ثمر، شن های خشک و کوچک ترین نسیم، همه نشانه های یک سافاری بعد از ظهر زمستانی عالی هستند. ما در جستجوی شیر ها به راه افتادیم. شروع در پی کردن ردپای سه شیر در امتداد شن های خشک بستر رودخانه کردیم.

پیدا کردن شیر ها پس از دنبال کردن رد آن ها همواره بسیار ارزشمند است. سه شیر در حال گشت زنی در سواحل رودخانه خشک مشاهده کردیم. ناگهان چیزی توجه آن ها را جلب کرد. شیر ها در پی یک گراز به لانه اش در کنار تپه موریانه های متروکه هجوم بردند.

شیر ها تعقیب کردند و درست به موقع به لانه رسیدند تا گراز در حال عقب نشینی را بگیرند. با چنگ زدن به صورت، طناب کشی شروع شد. سه شیر از تمام قدرت خود برای نگه داشتن و بیرون کشیدن این حیوان بزرگ از لانه اش استفاده کردند.

وقتی گراز ها احساس خطر می نمایند، برای ایمنی به سرعت وارد لانه های خود می شوند. این گودال ها خانه های زیرزمینی هستند که خودشان حفر می نمایند. لانه ها دارای ورودی های کوچکی هستند که ورود شکارچیان بزرگتر به داخل را سخت می نماید. گراز ها در داخل منتظر می مانند تا خطر رفع گردد و سپس دوباره بیرون می آیند.

نبرد فقط چند دقیقه طول کشید. بوته زاری که زمانی آرام و ساکت بود با جیغ های وحشتناک گراز زنده شد. گراز در مبارزه برای جان خود، سعی کرد از شیر ها رهایی یابد تا بتواند به عمق گودال و دور از دسترس عقب نشینی کند.

شیر ها حیواناتی فوق العاده قوی و قدرتمند هستند. آن ها آرواره های قوی، دندان های تیز و بدن عضلانی دارند. شیر ها می توانند طعمه های بزرگ را با مهارت های شکار خود از بین ببرند و بر حیوانات بسیار بزرگتر از خودشان غلبه نمایند. قدرت شیر ها به آن ها اجازه می دهد تا در طول تعقیب و گریز های شدید طعمه را تعقیب و شکار نمایند.

متأسفانه شیر ها توانستند گراز را بیرون بکشند و در عرض چند ثانیه، این حیوان را خفه نموده و کشتند. صدای جیغ و گریه ناگهان متوقف شد و بوته زار در کمترین زمان به آرامش اولیه خود بازگشت.

منبع: فرارو

به "شیرهای گرسنه گراز نگون بخت را از لانه اش بیرون کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرهای گرسنه گراز نگون بخت را از لانه اش بیرون کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید