طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی به روش رستورانی درخانه

به گزارش وبلاگ بام شهر، برای خوردن یک مرغ سوخاری استریپس، نیازی نیست که حتما به فست فودی بروید، با این روش خودتان به راحتی می توانید در خانه مرغ سوخاری پولکی درست کنید.

طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی به روش رستورانی درخانه

مرغ سوخاری جزو یکی پرطرفدارترین غذاها در جهان است که با رسپی های مختلفی نیز آماده می گردد؛ طرز تهیه مرغ سوخاری ساده خانگی ممکن است برای بسیاری از افراد سخت باشد؛ در چنین مواقعی افراد برای طرز تهیه مرغ سوخاری پفکی، از پودر پانکو استفاده می نمایند که باعث می گردد سوخاری، طعمی مانند شنیسل بگیرد؛ برای داشتن مرغ سوخاری پولکی به روش رستورانی، ضروری است به جای استفاده از پودر سوخاری از آرد سفید بهره ببرید. اگر قصد دارید طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی را به راحتی در خانه یاد بگیرید، تا انتها این مطلب با وبلاگ بام شهرمگ همراه باشید.

آموزش تصویری طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی در خانه

https://video.delta.ir/mp4/2023/08/Fried%20Chicken.mp4

مواد لازم برای طرز تهیه مرغ سوخاری ایرانی

  • سینه مرغ
  • پودر سیر
  • پودر پیاز
  • پودر پاپریکا
  • فلفل سیاه و قرمز
  • نمک
  • آرد سفید
  • روغن

برترین روش برای پخت مرغ سوخاری

اگر از فیله مرغ استفاده می کنید لازم به تکه نموده نیست و آن را به طور سالم سوخاری کنید؛ در غیر این صورت ضروری است که سینه های مرغ را مطابق فیلم به تکه های کوچک تقسیم کنید.

مرحله اول طرز تهیه مرغ سوخاری با آرد سفید

در ابتدا مرغ های تکه شده را در ظرف مناسب ریخته و با فلفل سیاه، نمک و آبلیمو به خوبی طعم دار کنید؛ در صورتی که زمان کافی دارید، بهتر است مرغ های یک الی دو ساعت در این مواد اقی بمانند تا به خوبی طعم بگیرند. در صورتی که علاقه به قارچ سوخاری دارید بخوانید.

مرحله دوم طرز تهیه مرغ پفکی

در این مرحله تمام ادویه هایی که داشتیم را درون آرد می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم؛ مهم ترین نکته برای طرز پخت مرغ سوخاری در روغن که باید به آن توجه داشت این است که روغن را درون ماهیتابه ریخته و آن را روی شعله ملایم قرار دهید تا داغ گردد؛ چرا که مرغ ها بعد از آردپاشی باید بلافاصله در روغن قرار بگیرند در غیر این صورت پولک های آن از بین می رود.

مرحله سوم

برای آغاز فیله های مرغ را ابتدا در آرد زده به گونه ای که تمتم قسمت های مرغ به آرد آغشته گردد؛ سپس آن را درون آب زده و مجدد به ظرف آرد برگردانید؛ این روند را سه مرتبه انجام دهید.

مرحله انتهای طرز تهیه مرغ سوخاری

نکته مهم دیگر برترین روش برای پخت مرغ سوخاری، این است که از آرد زیاد بهره ببرید؛ توجه داشته باشید که آرد را در آخر می توان الک نموده و برای دفعات بعدی مجدد بهره ببرید. در مرحله آخر آردپاشی، فیله های مرغ را درون آرد زده و با دست به صورت دورانی حرکت دهید تا پولک ها روی مرغ ظاهر شوند. در نهایت فیله ها را درون روغن با حرارت میانه انداخته و هنگامی که رنگ آن به حالت کرم رنگ روبه طلایی رفت، مرغ سوخاری شما آماده است آن را درون صافی قرار داده تا روغن اضافه خارج گردد و بعد می توانید نوش جان کنید.

منبع: پیام دلتا

به "طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی به روش رستورانی درخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه مرغ سوخاری پولکی به روش رستورانی درخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید