عرضه مجاز در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش وبلاگ بام شهر، جواد ترشیزی، نویسنده مشهدی در گفت و گو با خبرنگاران در خراسان رضوی، با اشاره به انتخاب نام کتاب گفت: مجاز به نحوی به خطی نامرئی در این کتاب اشاره دارد که هر 7 داستان این کتاب را به هم مرتبط می نماید.

عرضه مجاز در نمایشگاه کتاب تهران

وی که برگزیدگی در جایزه ادبی جلال آل احمد را در کارنامه کاری خود دارد ادامه داد: عمده داستان های این کتاب در سال های 95 و 96 نوشته شدند و تنها یکی از داستان ها در سال 1401 به رشته تحریر عایدی.

ترشیزی در مورد عناوین داستان های کتاب مجاز اضافه کرد: مخروط، عاشقانه ای به روایت هوش مصنوعی، ساعتی، خبر خوب، خبر مرگش، شغل آبرومند، بسمه تعالی، رضایت نامه نام داستان های این کتاب است.

وی گفت: این داستان ها به هم پیوسته نیستند اما به واسطه این ارتباط نامرئی که با یکدیگر دارند دارای یک تِم مشترک هستند و نوشتار و جمع آوری آن ها نیز به شکلی بوده که برای یک مجموعه نگاشته شده اند؛ چراکه در کنار یکدیگر معنا می یابند.

ترشیزی که مجاز سومین اثر چاپی وی محسوب می گردد، اظهار کرد: امیدوارم در ماه های آینده بتوانم مجموعه داستانی دیگر که شامل گزیده آثارم است را به چاپ برسانم، این اثر شامل آثاری می گردد که در جشنواره های مختلف جوایزی را کسب نموده اند.

این نویسنده مشهدی یادآور شد: مجموعه داستان کوتاه مجاز قرار است در نمایشگاه کتاب تهران عرضه گردد و پس از برگزاری نمایشگاه کتاب در مشهد و تهران آیین رونمایی آن را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: کتاب مجاز به وسیله نشر اریش که در سال های اخیر کتاب های ادبی، هنری و فلسفی بسیاری را روانه بازار کتاب نموده است منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "عرضه مجاز در نمایشگاه کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه مجاز در نمایشگاه کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید