فروشندگان بلیت قلابی اربعین در مشهد دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ بام شهر، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی گفت: پرونده فروشندگان بلیت قلابی اربعین که در مشهد دستگیر شده اند، در دست بررسی است.

فروشندگان بلیت قلابی اربعین در مشهد دستگیر شدند

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ بام شهر در مشهد مقدس گفت: هنوز اطلاعات کامل در مورد نحوه کلاه برداری بلیط اربعین در مشهد به طور کامل مشخص نبوده و تنها موضوعی که ذکر شده این است که خود فرد نسبت به این موضوع اعتراف کرده است.

وی بیان نمود: نحوه کلاهبرداری در این موارد به این صورت بوده که فرد وبسایتی را طراحی کرده و از طریق آن مبادرت به فروش بلیط داشته است.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی تأکید کرد: به همین علت است که به مردم گفته می شود در مورد خرید بلیط از درگاه های اینترنتی نهایت دقت را به خرج داده و در مورد آنها به اندازه کافی تحقیقی داشته باشند.

فرقانی با بیان اینکه تا کنون موردی از تخلف آژانس های هواپیمایی مجاز در مورد گرانفروشی بلیط های اربعین گزارش نشده، گفت: در صورتیکه افراد در این حوزه شکایاتی داشته باشند به آنها به سرعت رسیدگی شده تا حقوق مردم در این زمینه تضییع نشود.

وی بیان نمود: هم اکنون قیمت بلیط برای پرواز رفت و برگشت در جهت مشهد به نجف یک میلیون و 350 هزار تومان مشخص شده و افراد در صورت مشاهده گرانفروشی باید سریعا به واحدهای بازرسی مراجعه داشته باشند.

منبع: تسنیم

به "فروشندگان بلیت قلابی اربعین در مشهد دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشندگان بلیت قلابی اربعین در مشهد دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید