ماه تولد شما بلیط هواپیما به چه مقصدی را پیشنهاد می دهد؟

به گزارش وبلاگ بام شهر، برایتان پیش آمده که فرصت مناسبی برای سفر داشته باشید اما هیچکدام از اطرافیانتان نتوانند شما را همراهی کنند؟ اولین راه حلی که ممکن است به ذهن برسد، انصراف از سفر است؛ برای بسیاری از ما مسافرت انفرادی ممکن است کمی سخت به نظر آید به ویژه اگر تا کنون چنین تجربه ای را نداشته ایم اما اگر بلیط هواپیما را برای مقصدی مناسب انتخاب کنیم، سفر انفرادی و وقت گذارندن با خود، بدل به تجربه ای شگفت انگیز و کم نظیر خواهد شد.

ماه تولد شما بلیط هواپیما به چه مقصدی را پیشنهاد می دهد؟

نشریه معتبر Travel and Leisure دست به اقدام جالبی زده است، این نشریه نگاهی به ماه تولد و ویژگی هایی که برای متولدین هر ماه بر می شمارند، انداخته و بر مبنای آن مقاصدی را برای سفر انفرادی پیشنهاد داده است؛ شما هم خواندن این مقاله را ازدست ندهید، شاید در سرانجام کار متقاعد شدید که یک بلیط هواپیما برای سفری انفرادی تهیه کرده و ماجراجویی شخصی خود را آغاز کنید.

♈️ بلیط هواپیما برای متولدین فروردین

متولدین فروردین افرادی نیستند که عادت داشته باشند بنشینند و استراحت کنند، آنها دوست دارند یک زندگی لذت بخش و سرگرم کننده را تجربه کنند. با چنین روحیه ای به آنها پیشنهاد می شود برای یک سفر انفرادی بلیط هواپیمای خود را به ملبورن بگیرند. این شهر پر است از موزه ها، کافه ها، رستوران های دنج و خیابان هایی که دیوارهای آن توسط هنرمندان گرفیتی کار جذاب و گیرا شده است. متولدین فروردین هیچگاه از گشت و گذار در خیابان های ملبورن خسته و کسل نمی شوند.

♉️ بلیط هواپیما برای متولدین اردیبهشت

خونگرم، مهربان و علاقمند به معاشرت با دیگران؛ اینها خصوصیات متولدین اردیبهشت است، شاید به نظر رسد با چنین ویژگی هایی، سفر انفرادی برای متولدین این ماه چندان ایده مناسبی نباشد، اما اردیبهشتی ها همان قدر که از سفر دسته جمعی لذت می برند، می توانند از اختصاص دادن زمان به خود نیز خوشحال شوند.

جزایر زیبا، همراه با سواحل شنی؛ آفتاب درخشان و البته اقامت در هتلی لوکس، همه آن چیزی است که می تواند متولدین این ماه را راضی کند. پیشنهاد نویسنده این مقاله خرید بلیط هواپیما به یکی از جزایر کارائیب همچون سنت بارت است، ما نیز به شما جزایر تایلند و بالی را پیشنهاد می دهیم.

♊️ بلیط هواپیما برای متولدین خرداد

خردادی ها را بیشتر به تنوع طلبی می شناسند، به اینکه حال و هوایشان مدام تغییر می کند. آنها به سرعت از هرچیزی کسل می شوند و بهترین درمان برای آنها افزایش آدرنالین خون است. به متولدین خرداد پیشنهاد می شود بلیط هواپیمایشان را به یک شهر چند فرهنگی مثل تورنتو بگیرند. پیاده روی در خیابان کوئین برای آنها می تواند بسیار جذاب باشد. در گوشه و کنار این شهر مکان های بسیاری وجود دارد که مسافران کنجکاو می توانند آنها را کشف کنند.

♋️ بلیط هواپیما برای متولدین تیر

آنها بسیار احساساتی هستند، افرادی وفادار که همیشه حواسشان بسیار به اطرافیانشان هست و این شاید گاهی آنها را خسته کند؛ مسافرت انفرادی از این لحاظ می تواند استراحتی خوشایند به شمار آید. اگر شما هم متولد تیر هستید، برای تعطیلات تابستانی بلیط هواپیمای خود را به مقصد فیلیپین بگیرید. جزیره بوراکای بهشتی فراموش نشدنی است. استراحت در کنار ساحلی زیبا و آرام می تواند تیرماهی ها را سرشار از انرژی کند.

♌️ بلیط هواپیما برای متولدین مرداد

نشان متولدین این ماه شیراست، متولدین این ماه نیز با اشتیاق و قدرت زندگی می کنند؛ پیشنهاد ما به آنها برای سفر، ریکجاویک در ایسلند است. دورنمایی از کوهستان زیبا، آبشارهای دیدنی و ساختمان هایی با رنگ های روشن؛ این شهر پر است از گالری و رستوران که میل به زندگی پر زرق و برق مردادی ها را می تواند پاسخگو باشد.

♍️ بلیط هواپیما برای متولدین شهریور

شهریوری ها افرادی منطقی هستند که به کمال گرایی و برنامه ریزی شناخته می شوند. برای آنها سفر انفرادی چالش بزرگی محسوب نمی شود؛ یکی از بهترین مقاصد برای آنها شهر آنتورپ در بلژیک است. متولدین این ماه می توانند از پیاده روی در خیابان های شهر و دیدن معماری شگفت انگیز ساختمان های قدیمی لذت برند.

♎️ بلیط هواپیما برای متولدین مهر

مهر ماهی ها به مانند نشان تولدشان، افرادی متعادلند؛ آنها از گذران وقت در طبیعت لذت می برند و بهتر است برای سفر انفرادی، بلیط هواپیمایشان را به مقصدی بگیرند که آرام باشد. دوبرونیک مروارید دریای آدریاتیک می تواند مقصدی جذابی برای متولدین این ماه باشد. این شهر در جنوب کرواسی واقع شده است و بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده، همچنین پیاده روی در کنار دریای آدریاتیک می تواند عصری دلپذیر را برای مسافرانی که تنها سفر کرده اند، رقم بزند.

♏️ بلیط هواپیما برای متولدین آبان

آنها دوست دارند که کنترل امور را به دست بگیرند و از پشت سر گذاشتن چالش های مختلف لذت می برند، بهترین مقاصد برای آنها مکان هایی است که هم آرامش بخش باشد و هم پرهیجان؛ خرید بلیط هواپیما به کیوتو برای گذران تعطیلات، تصمیم خوبی است. از یک سو می توانند از رمز و راز معابد بودایی لذت برند و از سوی دیگر به رستوران گردی رفته و شور و هیجان توکیو را مشاهده کنند.

♐️ بلیط هواپیما برای متولدین آذر

آذر ماهی ها تشنه یادگیری، کشف و جستجو هستند. آنها از کسالت گریزانند و به همین دلیل هم سفر کردن برای آنها ضروری است. سفر به نیوزیلند برای آنها خاطره انگیز خواهد شد؛ بانجی جامپینگ، قایق سواری، دیدار از حیات وحش نیوزلند و شهرگردی از جمله فعالیت هایی است که مسافران نیوزیلند می توانند تجربه کنند.

♑️ بلیط هواپیما برای متولدین دی

برای دی ماهی های سختکوش، هیچ چیز به اندازه یک سفر نمی تواند خستگی را به در برد؛ آنها می توانند بلیط هواپیمای خود را به مقصد یونان گرفته و از جزیره Paxos دیدن کنند؛ پیاده روی در زیر درختان زیتون، رفتن به رستوران و مزه کردن غذهای بومی خوشمزه و غواصی در مدیترانه تعطیلات خوشی را برای آنها به ارمغان می آورد.

♒️ بلیط هواپیما برای متولدین بهمن

بهمن ماهی ها افراد مستقلی هستند که از ماجراجویی لذت می برند؛ آنها دوست دارند تک تک لحظات عمرشان را زندگی کرده و از معاشرت و آشنایی با دیگران لذت ببرند. مراکش جزو مقاصدی است که بهمنی ها در فهرست اولویت سفرشان باید قرار دهند. سرزمینی افسانه ای و زیبا که فرهنگی غنی را در خود جای داده است. باغ ماژورل که توسط ایو سنت لورانت، به مراکش هدیه داده شده از جمله مهم ترین دیدنی های این شهر است.

♓️ بلیط هواپیما برای متولدین اسفند

همدلی ویژگی شاخص اسفند ماهی است، برای همین هم آنها نیاز دارند تا گاه گاهی به سفری تنها رفته و اوقاتی را به خود اختصاص دهند. اگر متولد اسفند ماه هستید، بلیط هواپیمایتان را به بالی بگیرید و تا می توانید فرهنگ بومی آنها را تجربه کنید، خوردن غذاهای محلی، شرکت در کلاس های آشپزی، دیدار از معابد و سرانجام استراحت در سواحل زیبای بالی را در فهرست خود قرار دهید.

انتخاب مقصد بر اساس ماه تولد شاید کاری عجیبی به نظر برسد، اما به هر حال می تواند به شما ایده های جالبی دهد، نظر شما چیست؟

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به وبسایت وبلاگ بام شهر مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما وبلاگ بام شهر

منبع: سفرستان

به "ماه تولد شما بلیط هواپیما به چه مقصدی را پیشنهاد می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه تولد شما بلیط هواپیما به چه مقصدی را پیشنهاد می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید