نیوزلند در اندیشه دریافت مالیات از گردشگران خارجی

به گزارش وبلاگ بام شهر، نیوزلند از اواسط سال جاری از گردشگر هایی که وارد این کشور شوند 25 دلار آمریکا مالیات خواهد گرفت.

نیوزلند در اندیشه دریافت مالیات از گردشگران خارجی

دولت نیوزلند برای حمایت از زیرساخت های این کشور، در اندیشه دریافت مالیات از توریستان خارجی است که به این کشور سفر می نمایند.

به نقل از آر تی، وزارت توریستی نیوزلند از اواسط سال جاری از توریست هایی که وارد این کشور شوند 25 دلار آمریکا مالیات خواهد گرفت. انتظار می رود نیوزلند از این راه بتواند 55.8 میلیون دلار عایدی کسب کند.

انتظار می رود دولت این وجوه را برای تأمین مالی پروژه های زیرساختی در این کشور به کار گیرد. کلوین دیویس، وزیر توریستی نیوزلند، در همین رابطه گفت:

این تنها مبلغی اندک است که به یاری آن می توانیم زیرساخت های بهتری برای توریستان فراهم کنیم و از جاذبه های طبیعی که مقصد بسیاری از این توریستان است محافظت کنیم. طبق قانون تازه، توریستان استرالیایی که بیشترین بازدید را از نیوزلند دارند، از پرداخت مالیات معاف خواهند بود؛ اما کشورهای دیگری چون انگلیس، آمریکا، هند و چین که بیشترین تعداد توریست این کشور را تشکیل می دهند، مشمول این قانون خواهند بود. این مالیات ها یا بر هزینه صدور ویزا اعمال خواهند شد یا به وسیله اپلیکیشن آنلاین برای دارندگان گذرنامه کشورهایی که با این کشور پیمان سفر بدون احتیاج به ویزا دارند.

این تغییر پس از آن اعمال می گردد که افزایش چشمگیر ورود توریست به نیوزلند باعث تقویت رشد مالی این کشور شد.

طبق برآورد وزارت کسب و کار، نوآوری و اشتغال این کشور واقع شده در اقیانوس آرام، انتظار می رود سال جاری 3.8 میلیون توریست خارجی از این کشور تماشا نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "نیوزلند در اندیشه دریافت مالیات از گردشگران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوزلند در اندیشه دریافت مالیات از گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید