همکاری جک و هوآوی برای فراوری خودرو

به گزارش وبلاگ بام شهر، بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی سابقه همکاری خوبی با جک موتورز دارد و این دو شرکت قصد دارند نسل نو و پیشرفته پلت فرم خودرو های برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهند.

همکاری جک و هوآوی برای فراوری خودرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده خط فراوری خودرو مشترک هوآوی و جک در پارک صنعتی فیکسی شهر هفی به مساحت تقریبی 510 هزار متر مربع احداث خواهد شد. شرکت هوآوی و جک هر دو در ساخت خودرو مشارکت خواهند داشت که بیانگر عزم جدی هوآوی برای ورود به صنعت خودرو است. یو چنگدونگ، مدیر عامل هوآوی، در این خصوص اعلام کرده که شرکتش میخواهد با شرکت جک همکاری لازم را جهت توسعه فرآیند های فراوری و فروش خودرو انجام دهد.

به گفته لین شی، دبیرکل وسایل نقلیه متصل هوشمند در انجمن فنی چین و اروپا، شرکت هوآوی در مراحل ساخت کارخانه تازه است که این موضوع نشان دهنده مشارکت بیشتر این برند در تجارت خودرو های هوشمند چینی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی سابقه همکاری خوبی با جک موتورز دارد و این دو شرکت قصد دارند نسل تازه و پیشرفته پلت فرم خودرو های برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهند.

هوآوی در حال حاضر قطعات و سیستم های مختلفی را برای خودروسازان چینی تامین می نماید و اخیراً آغاز به عرضه مجموعه های کاملی مبتنی بر فناوری خودرو های هوشمند تحت شعار Huawei Inside خود کرده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت با هدف گسترده تر قصد ورود به صنعت خودروسازی را دارد.

منبع: فرادید

به "همکاری جک و هوآوی برای فراوری خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جک و هوآوی برای فراوری خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید