واکنش سلمانی به مذاکره با استقلال ؛ اتفاقاتی افتاد که ... ، پرسپولیس سکوی پرتاب من است ، پرسپولیسی بودم و پرسپولیسی شدم

به گزارش وبلاگ بام شهر، هافبک تازه تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد که امیدوار است با پرسپولیس به افتخارات زیادی برسد.

واکنش سلمانی به مذاکره با استقلال ؛ اتفاقاتی افتاد که ... ، پرسپولیس سکوی پرتاب من است ، پرسپولیسی بودم و پرسپولیسی شدم

به گزارش وبلاگ بام شهر، یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع وبلاگ بام شهر گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم برترین سال های فوتبالی ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم.

او ادامه داد: تلاشم را می کنم برترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی کند کی بازی کند و مهم عملکرد کلی تیم است. در این مدت تمرین داشتم و از شرایط به دور نیستم. اینجا هستم که برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس بمانم و این باشگاه سکوی پرتاب خوبی برای من برای حضور در اروپا باشد. اینجا هستم که با پرسپولیس قهرمان شوم.

او درباره توافق نکردن با استقلال بیان نمود: چند ماه پیش یک سری صحبت ها شده بود اما اتفاقاتی افتاد که نمی خواهم درباره شان صحبت کنم. خوشحالم که الان در پرسپولیس هستم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس دو ساله است و پرسپولیسی بودم و همین باعث شد که به پرسپولیس بپیوندم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش سلمانی به مذاکره با استقلال ؛ اتفاقاتی افتاد که ... ، پرسپولیس سکوی پرتاب من است ، پرسپولیسی بودم و پرسپولیسی شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سلمانی به مذاکره با استقلال ؛ اتفاقاتی افتاد که ... ، پرسپولیس سکوی پرتاب من است ، پرسپولیسی بودم و پرسپولیسی شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید