وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ بام شهر، کاپیتان سابق استقلال کفش هایش را آویخت. وریا غفوری که در زمستان گذشته و با جدایی از فولاد، نیم فصل دوم را خارج از زمین فوتبال به سر برد، در شب سالگرد قهرمانی سال گذشته استقلال، با انتشار یک استوری گفت که فوتبال را برای همواره کنار گذاشته است.

وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد

او که در شروع فصل جابجایی تابستانی 96-1395 با عقد قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست، در ادامه چهار فصل دیگر نیز برای آبی های مرکز به میدان رفت و پایان تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.

وریا که از محبوبیت بالایی نزد طرفداران استقلال برخوردار است، تصمیم گرفته است تا ضمن حضور در دربی حساس فردا، از حضور در میادین فوتبال به عنوان بازیکن کناره گیری کند.

غفوری با انتشار یک استوری نوشت:

سلام به مردم عزیز

بنا نداشتم در شرایط کنونی به ورزشگاه فوتبال بروم اما تصمیم گرفتم از فرصت ناب بازی بزرگ دربی برای وداع با فوتبال و طرفداران عزیز تیم محبوبم استقلال استفاده کنم و فردا به ورزشگاه بروم.

بنده خوشبختم که در حضور طرفداران عاشق فوتبال استقلالیهای عزیز و طرفداران محترم تیم رقیب پرسپولیس که تمام سرمایه این ورزش هستند و به فوتبال و فوتبالیست اعتبار بخشیده اند حضور یابم و از دنیای حرفهای فوتبال به عنوان بازیکن حرفه ای خداحافظی کنم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید