گزارش سی ان ان از مقابله ایران با کرونا

به گزارش وبلاگ بام شهر، ایرنا نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان با پرداختن به کشورهای مبتلا به ویروس کرونا، درباره ایران گزارش داد، در حالی که واشنگتن تحریم های مختلفی بر تهران تحمیل کرده است اما این کشور به تلاش خود برای غلبه بر ویروس کرونا ادامه می دهد.

گزارش سی ان ان از مقابله ایران با کرونا

این رسانه تصویری آمریکایی روز سه شنبه در گزارشی با اذعان به تاثیر تحریم های آمریکا بر بخش بهداشت ایران که ناقض حقوق و قوانین بین الملل است و در شرایط بحران جهانی، ویروس کرونا آمریکا را نیز فرا گرفته، اعلام کرد، ایران بیشترین قربانیان این بیماری را در خارج از چین دارد.

در حالی این رسانه از تاثیر تحریم های آمریکا بر بخش بهداشت و درمان ایران خبر می دهد که ایران نیز بارها اعلام کرده مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، در تهیه اقلام دارویی و بهداشتی سنگ اندازی می کنند.

از سوی دیگر، رسانه های آمریکایی در گزارش های مختلف، از نایاب شدن و قحطی وسایل بهداشتی در این کشور خبر می دهند.

شدت یافتن شیوع ویروس کرونا در آمریکا که اکنون 6 قربانی گرفته و بیش از 100 تن را مبتلا کرده است، جامعه این کشور را به هراس افکنده و به نوشته تارنمای خبری یو.اس.ای تودی ، در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا اکنون قفسه فروشگاه در این کشور خالی از دستمال توالت شده و حتی در انبارها نیز کالایی وجود ندارد. همچنین اعلام شده فروشگاه ها با کمبود بطری های آب بهداشتی روبرو شده اند.

تارنمای سی ان ان نیز از نبود ماسک و شوینده های ضدعفونی کننده در این کشور خبر داد.

مقام های بهداشتی آمریکا با تائید چهار مورد جدید مرگ به دلیل ابتلا به کرونا در ایالت واشنگتن، شمار قربانیان در سراسر ایالات متحده را 6 نفر اعلام کردند.

طبق گزارش دوشنبه شب شبکه سی ان ان به نقل از مقام های بهداشتی آمریکا، چهار نفر در ایالت واشنگتن به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. دو نفر دیگر نیز پیش از این در ایالت واشنگتن به دلیل کرونا فوت کرده بودند.

ایالت واشنگتن پس از اعلام فوتی های جدید دست کم 45 مدرسه را از بیم شیوع ویروس کرونا تعطیل کرد.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "گزارش سی ان ان از مقابله ایران با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سی ان ان از مقابله ایران با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید