تکواندو

برگزاری مسابقات تکواندوی خردسالان و نونهالان سیستان و بلوچستان

مسابقات تکواندوی خردسالان و نونهالان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه مبارک فجر در بخش دختران با شرکت بیش از 30 تکواندوکار با معرفی بهترین ها به انتها رسید

25 خرداد 1401

90 مدال برای کاروان ایران در بازی های اسلامی پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگاران، اصغر رحیمی در جریان نشست خبری که امروز برگزار گردید، گفت: قرار است پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی 18 تا 27 مرداد ماه برگزار گردد. اولین دوره در سال 2005 در عربستان با حضور 55 کشور و 6 هزار ورزشکار برگزار گردید و قرار بود هر چهار سال...

26 فروردین 1401

خلیفه: مخالف عدم برگزاری جام باشگاه های آسیا هستم، پاسخ اعتماد به جوانان همیشه مثبت است

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد مخالف عدم برگزاری جام باشگاه های آسیاست و اعتقاد دارد در این دوره نیز تکواندوی ایران بهره لازم را از برگزاری این رقابت ها برده است.

15 آبان 1400

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز دهم، مدال ها به بیست می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به توکیو، کاروان ایران در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا آدینه و در روز دهم این رقابت ها در چهار رشته به مصاف حریفانشان می فرایند.

13 شهریور 1400

رقابت های جام کوثر و جام خلیج فارس تکواندو به تعویق افتاد

با اعلام سازمان لیگ های تکواندو، مسابقات لیگ زنان و برتر مردان که قرار بود روزهای 16تا 19 اسفندماه برگزار شود، به تعویق افتاد.

29 فروردین 1399

پولادگر: علیزاده تا سه سال نمی تواند برای کشور دیگری مبارزه کند، نوشته کیمیا دروغ بود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مطلبی که علیزاده نوشته است خودش هم از روی آن نمی تواند بخواند، کسانی که این مطالب را عنوان کردند دروغ های بزرگی به کشور و نظام اسلامی ما نسبت دادند.

17 اسفند 1398

علیزاده نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند، باید مقابل ظلم ایستاد

به گزارش خبرنگاران، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

17 اسفند 1398