والیبال

شب در ساحل بنود چطور صبح می گردد؟

اگر شب را در ساحل بنود بمانید، می توانید در تاریکی و زیر نور ماه کمپ بزنید و آتش روشن کنید؛ روی صخره ها بنشینید و نظاره گر شنای فیتوپلانکتون ها باشید و این در حالی است که به صدای دلنواز موج ها گوش می دهید و پایین رفتن ماه در دریا را تماشا می کنید. شاید مجذوب...

26 دی 1402

سقوط ناامیدکننده والیبال ایران در رنکینگ جهانی

در مسابقات گروهی قهرمانی مردان اروپا، تیم ملی والیبال هلند مقابل مقدونیه با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید و پیروز شد 3.3 امتیاز در رنکینگ جهانی کسب کند.

15 شهریور 1402

ایده ها و خلاقیت ها را کشف کن! ، شناسایی جوانان نخبه و مستعد منطقه18 ، از راه اندازی باشگاه ایده پردازی تا لیگ های ورزشی

مسئولان شهرداری منطقه18 در اداره امور شهر و محله روی مشارکت هرچه بیشتر جوانان و استفاده از ایده ها و خلاقیت های آنان حساب ویژه ای باز نموده اند و از این رو بی بهانه و بی تکلف پای حرف آنان می نشینند.

22 اسفند 1401

برنامه پخش زنده فوتبال و مسابقات ورزشی امروز اعلام شد

تهران (پانا) - برنامه پخش زنده فوتبال و مسابقات ورزشی امروز معین شد.

27 مرداد 1401

کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟

بهروز عطایی برای کاپبتانی تیم ملی والیبال 2 گزینه دارد و باید دید از بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور کدام بازیکن این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

11 مرداد 1401

رونمایی از کفپوش نو لیگ ملت های والیبال

در مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 از کفپوش نو والیبال در ترکیه و بولونیا رونمایی شد.

6 مرداد 1401

پیروزی والیبال ایران برابر آمریکا

سومین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های سال 2022 در گروه مردان امروز (پنج شنبه دوم تیر) با شش ملاقات در دو شهر کوئزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری شد.

30 تیر 1401

برنامه مسابقات ایران در لیگ ملت های والیبال اعلام شد

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مسابقات ایران در لیگ ملت های والیبال 2022 را گفت.

15 اردیبهشت 1401

90 مدال برای کاروان ایران در بازی های اسلامی پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگاران، اصغر رحیمی در جریان نشست خبری که امروز برگزار گردید، گفت: قرار است پنجمین دوره بازی های کشورهای اسلامی 18 تا 27 مرداد ماه برگزار گردد. اولین دوره در سال 2005 در عربستان با حضور 55 کشور و 6 هزار ورزشکار برگزار گردید و قرار بود هر چهار سال...

26 فروردین 1401

دوباره انرژی خود را تامین کنید

اگر شما فرد بالغی هستید که برنامه روزانه پرمشغله ای دارید، در نظر گرفت زمانی برای انجام فعالیت هایی در دل طبیعت، روش خوبی برای تامین مجدد انرژی تان جهت هفته پرکار پیش رو است.

28 مهر 1400

سقوط یک پله ای والیبال ایران در رنکینگ جهانی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در روز نخست رقابت های لیگ ملت های والیبال با نتیجه 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد.

4 تیر 1400

تیم های والیبال سپاهان و سیرجان بازهم به مصاف هم می فرایند

به گزارش خبرنگاران، پس از تعطیلی چند ماهه رقابت های لیگ برتر والیبال، روز دوشنبه دو تیم فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان در سالن فدراسیون والیبال رو در روی هم قرار گرفتند و نخستین ملاقات تدارکاتی را انجام دادند.

15 مهر 1399

ملی پوش والیبال: زمان مربی جدید برای شناخت تیم ملی کم است

علی شفیعی گفت: زمان مربی جدید تیم ملی والیبال برای شناخت پتانسیل والیبال ایران کم است و امیدوارم هر چه سریع تر تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.

6 تیر 1399

یاران موسوی بازهم در لیگ والیبال لهستان باختند

تیم اولشتین در هفته نوزدهم لیگ والیبال لهستان بازهم شکست خورد تا همچنان در بحران باقی بماند.

10 فروردین 1399

رویارویی ته جدولی ها با مدعیان، میزبانی بی دغدغه صدرنشین

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال روز پنج شنبه با برگزاری شش ملاقات از هفته دوازده پیگیری خواهد شد. این هفته تیم شهرداری ورامین، صدرنشین جدول رده بندی در خانه میزبان تیم رده دوازدهمی شهروند اراک است. اراکی ها که تا هفته یازدهم فقط 2 پیروزی...

27 اسفند 1398

در امتیازهای حساس دچار اشتباه شدیم، بازی تماشاگر پسندی شد

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال کاله در دیدار معوقه هفته ششم رقابت های لیگ برتر پیروز شد تیم رده دومی پیکان را شکست دهد.

17 اسفند 1398