ایده ها و خلاقیت ها را کشف کن! ، شناسایی جوانان نخبه و مستعد منطقه18 ، از راه اندازی باشگاه ایده پردازی تا لیگ های ورزشی

به گزارش وبلاگ بام شهر، مسئولان شهرداری منطقه18 در اداره امور شهر و محله روی مشارکت هرچه بیشتر جوانان و استفاده از ایده ها و خلاقیت های آنان حساب ویژه ای باز نموده اند و از این رو بی بهانه و بی تکلف پای حرف آنان می نشینند.

ایده ها و خلاقیت ها را کشف کن! ، شناسایی جوانان نخبه و مستعد منطقه18 ، از راه اندازی باشگاه ایده پردازی تا لیگ های ورزشی

وبلاگ بام شهر - رضا نیکنام : ️محمد جواد خسروی شهردار منطقه18 تهران این بار در محیطی غیر اداری و محبت آمیز با جمعی از جوانان به گپ وگفت پرداخت و از دیدگاه و نظر آنان در اداره امور شهر و محله با خبر شد. در این جلسه محبت آمیز و خودمانی جوانان دهه هشتادی دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در موضوعات مختلف بیان کردند که از موارد مطرح شده می توان به تشکیل و راه اندازی باشگاه ایده پردازی، معرفی منطقه18 به عنوان پایگاه استعدادیابی کشتی درجنوب تهران و برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی تهران به میزبانی منطقه18، برگزاری لیگ های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال،شنا و ... به صورت فصلی با حضور تیم های محلی، رایزنی و تعامل با مدیران کارخانه ها و صنایع فعال در محدوده منطقه18 به منظور جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیازشان از بین جوانان فارغ التحصیل و جویای کار و کاهش نرخ بیکاری، راه اندازی کانون ازدواج آسان و ارائه تسهیلاتی مثل محل برگزاری مراسم عقد و ازدواج به صورت رایگان به جوانان در شرف ازدواج اشاره نمود.

خسروی، شهردار منطقه18 نیز پس از شنیدن حرف ها و سخنان بچه های دهه هشتادی بر عزم و اراده شهرداری این منطقه به منظور جلب و استفاده ایده ها و خلاقیت های سودمند تاکید نمود و گفت:دردوره نو مدیریت شهری و با تدابیر و حمایت های ویژه دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران، راه و مسیر برای مشارکت نوجوانان و جوانان در اداره امور شهر و محله باز است و بالطبع شهرداری این منطقه نیز آغوش خود را برای جذب و حمایت از ایده پردازها و افراد خلاق گشوده و به طور حتم با این روش، محله و شهرمان شور و نشاط ویژه ای پیدا خواهد نمود.

در جریان این ملاقات که یوسف مقدمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه18 و نیز تعدادی از جوانان مستعد حضور داشتند، مدیر ارشد شهری این منطقه نزدیک به 2 ساعت در باب مسائل مختلف شهری و مطالبات شهروندان با این نسل آتیه دار به مصاحبه پرداخت.

️برپایه این گزارش، بحث و گفتگو پیرامون لزوم توجه به پیوست های اجتماعی در اجرای پروژه های عمران شهری، بهره برداری از ایده ها و تفکر و خلاقیت نسل جوان در اداره امور شهر و محله ها از دیگر مباحث و موضوعات مطرح شده در این جلسه صمیمانه بود.

️گفتنی است؛ برنامه ریزی برای اجرای جشنواره انتخاب 18 جوان نخبه و مستعد این بخش از مرکز نیز بخش دیگری از برنامه های مدیریت شهری منطقه18 در خصوص جوانان به شمار می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایده ها و خلاقیت ها را کشف کن! ، شناسایی جوانان نخبه و مستعد منطقه18 ، از راه اندازی باشگاه ایده پردازی تا لیگ های ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده ها و خلاقیت ها را کشف کن! ، شناسایی جوانان نخبه و مستعد منطقه18 ، از راه اندازی باشگاه ایده پردازی تا لیگ های ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید